|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() Sendt: 02-November-2008 kl. 12:43 |
først vil jeg gerne undskylde hvis det er et dumt spørgsmål.
men har altid brændt mine dvder ud. eller gået den lange vej igennem poverdvd og fundet filerne og afspilet den vej men tænkte om det var muligt med et program at tilføje dvd filerne til en afspilningsliste så hvis man feks har 10 dvder liggende på harddisken. at man så kunne vælge mellem dem på en liste? |
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
Ja, det kan man godt I Vista Media Center enables det via en reg key: http://support.microsoft.com/kb/930526 Cover kan gemmes i mappen som "folder.jpg" søg evt. lidt i dette forum, beskrevet flere gange |
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() |
kan man i xp?
jeg er som, over 50% af xp brugere ikke overbevist nok til at skifte til vista tror faktisk helt ærligt at min computer kommer til at køre langsomt og hakkende (3.0 p4 ht med 2 gb ram) Redigeret af henriksommer - 02-November-2008 kl. 13:27 |
|
Philips 65" 754 Oled
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
Note In Microsoft Windows XP Media Center Edition 2005, DVD content that is stored on the hard disk appears in the My Videos folder. Windows Media Center on a Windows Vista-based computer displays DVD content in a DVD gallery. However, the DVD Gallery is not automatically enabled in Windows Media Center on a Windows Vista-based computer. Ifølge dette skulle du have direkte adgang til DVD under Videos, ellers skulle du måske kigge på "My Movies" |
|
![]() |
|
![]() |
ok.. dvs jeg skal installere windows xp media center 2005.
men hvor meget er den anderledes end den alm win xp home? og kan jeg bruge samme produktnøgle? |
|
Philips 65" 754 Oled
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
MCE 2005 er næsten identisk med XP, men det er ikke samme licens, så hvis du ikke har en MCE 2005 product key kan du ikke (lovligt) bruge den
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
ok.. ku nemlig godt se det smarte i at have filmenen på harddisken frem for på dvder
ville det også virke hvis man feks havde en NAS? og kørte filerne derfra? Redigeret af henriksommer - 02-November-2008 kl. 16:21 |
|
Philips 65" 754 Oled
|
![]() |
|
trenskow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
![]() |
Hej Jeg har lige forøgt mig med dette tweak, men uden held. Jeg får godtnok et entry i mediecenter der hedder DVD bibliotek, men jeg har lige kopieret en dvd over på harddisken med DVD-decrypter, og tilføjet mappen til overvågede mapper. Men filmen vises aldrig i DVD biblioteket, eller i My videos. Er der noget som jeg gør forkert her? Rasmus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |