|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() Sendt: 22-Juni-2009 kl. 08:48 |
Jeg har konverteret en dvd film til .dpg formatet og derefter kopieret filen ind på microSD kortet placeret i DDST kortet. Jeg har også forsøgt med at kopiere de to styresys filer (TTMENU.DAT og TTMENU.SYS) ind på kortet men uden held! Hvad gør jeg galt?
Redigeret af Nicoleif - 22-Juni-2009 kl. 08:49 |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Det er ikke DSTT programmet der kan afspille film, musik m.m. det er Moonshell som du også skal have lagt ind. Kan hentes her |
|
![]() |
|
![]() |
|
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
Tak. Fandt også lige frem til det selv. Men skal dstt filerne så også ligge på microSD kortet eller er de kun til nds filer? |
|
![]() |
|
PHN2 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 142 |
![]() |
Hej. Lytter lige med her; har haft det til at virke tidligere med ovennævnte moonshell, men nu vil den ikke mere... mvh. per. |
|
PS5, Oppo 203 som preamp, NCD/zappulse effektblok, 7.1 DIY ht. Sony 65" oled.
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Dem smider du bare på samme kort. NDS filerne har jeg i en folder der hedder ROMs. Så opretter du bare en folder der evt. hedder VIDEO og kopierer dem her til (sker ikke noget ved at du evt. bare blander det hele i samme folder). Jeg har kun prøvet det en enkelt gang - ikke noget jeg bruger mere. |
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |