recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - afspille flere filer lige efter hinanden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

afspille flere filer lige efter hinanden

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: afspille flere filer lige efter hinanden
    Sendt: 10-August-2019 kl. 22:26
Er der nogen der kan rådgive mig i hvordan jeg kan afspille flere filer lige efter hinanden. Det jeg ønsker er at afspille en lille DTS eller THX promo eller fx en filmtrailer lige før den film jeg skal se i min hjemme bio. Jeg har hentet nogle lyd trailere ned fra Dolby's hjemmeside til Dolby DTS Ma 7.1 som kunne være vildt fedt lige kom inden selve filmen startede. Hvordan kan det lade sig gøre? Jeg har i dag en Boxee Box og externe harddisk jeg afspiller film fra når ejg ikek burger min Sony Bluray afspiller. Kan det overhovedet lade sig gøre, eller skal min boxee box skiftet ud med noget Kodi eller noget helt andet?

kom endelig med foreslag.

Venlig hilsen

BigRaj
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2019 kl. 22:50
Jeg ville skifte den ud med en Shield og komme kodi på den
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2019 kl. 23:39
jeg læste op på det der kodi og kan se der er noget der hedder Kodi expirience der kan det jeg vil.

Shiield? Er der nogen bestemt jeg bør gå efter?
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2019 kl. 23:51
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 07:25
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 07:59
Kan boxee ikke finde ud af playlister?

Hvis den kan det, skal du blot oprette en playliste med først triailers og herefter film og så åbne playliste frem for film.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 08:47
Har lige prøvet at oprette video .m3u playliste i DVBViewer (HTPC), og det virker. Smile
Og samme kan også åbnes med VLC player.

Hvilken player anvendes der i Boxee Box?


Redigeret af JørgenT - 11-August-2019 kl. 08:50
Mvh. JørgenT
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 10:48
Boxee box er en fuldkommen og aldeles forældet udgave af xbmc (nu kodi) få den sparket ud af døren med det samme og køb en anden afspiller. - eller smid en lille nuc med libreelec på. (det også en fork af kodi)

men ja - en helt almindelig spilleliste kan man jo sagtens få til at afspille flere videoer lige efter hinanden.
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2019 kl. 12:49
tak til alle for input. Lader til ny afspiller og playliste er vejen frem
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu