|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() Sendt: 21-Juli-2009 kl. 22:59 |
Kan den ikke håndtere MKV filer en ps3?har nemlig nogle musik videoer der er lavet i det format. Hvad gør jeg? |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Nej den håndterer ikke mkv filer. Lav det om til noget andet, |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
du kan ikke afspille mkv filer på ps3, de skal konverteres til et kompatibelt format. prøv MKV2VOB |
|
![]() |
|
mejersken ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 319 |
![]() |
eller stream fra din computer
|
|
![]() |
|
Vinkel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2008 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Jeg benytter PMS (PS3 Media Server) det fungere helt
forrygende, afvikler 1080p mkv'er og kan også håndtere undertekster. |
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
Bruger jeg også, og er sku imponeret over programmet men det er ikke perfekt men er jo også gratis. Med undertekster så kan du ikke fravælger dem eller vælger andre. Den omkonvetere alt lyd til Dolby Digital. Ret mig hvis jeg tager fejl Har været flittig bruger af Tvix og Popcorn Hour og nu PS3 og ja det er lidt med at convetere men det virker sku fint nok og ingen problemer, mine bokse skulle lige stå af et par gange til jeg sagde stop |
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |