|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
![]() |
|
Har nu modtaget min Noxon 2 audio for iPod, og kan afspille fra iPod og USB stick. Og Noxon manual skriver: Så hvordan gør man? Mvh JørgenT |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
![]() |
|
Fandt selv svaret med Onkel Google, hvad skulle man dog gøre uden ham. Gøres med commandline i DOS vindue, som:
|
||
![]() |
||
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
|
Det var så lige præcis her at god netikette forskriver at man starter en ny tråd. Dit spørgsmål har intet med det oprindelige emne at gøre. Men jeg er da glad for at du fandt svaret. Og tillykke med den nye gadget. mvh Mogens, selvbestaltet juniormoderator-wannabe |
||
![]() |
||
Queenyard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 121 |
![]() |
|
Hej Igen ... Jeg tillader lige at åbne min gamle tråd igen .. :-) Jeg har nu investeret i en TerraTec NOXON 2 ... Jeg har koblet den til mit anlæg og konfigureret den til mit tråløse netværk og har kunne lytte til Internet radio .. Så langt så godt ... Grunden til jeg ønskede sådan en trådløs fætter var at jeg gerne ville kunne afspille min musik fra computeren trådløst på mit anlæg... Men nu bliver jeg i tvivl om den overhovedet kan det ... Det jeg ønsker er at jeg f.eks. til en fest kan bruge min computer til at vælge musik og så streame det til NOXON som så sender lyden ud af anlægget .. I dag gør jeg jo dette med audio kabel. Altså jeg vil evt. gerne kunne vælge musikken i Itunes eller evt. WinAmp på pc'en. Jeg har fundet min musik på NOXON, men display er jo ikke ligefrem brugervenligt og slet slet ikke fest venligt når der skal udvælges musik ... Har jeg helt misforstået NOXON 2's muligheder og står jeg nu med et apparat jeg ikke rigtigt har brug for .. eller kan mit ønske lade sig gøre ??? Håber i kan hjælpe Per
|
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Spiller du ikke din egen musik fra Noxon'en?
Hvis ikke, er der to måder at gøre det på. Du skal først installere Twonky, som sikkert fulgte med, da du købte din Noxon. Twonky er en medieserver, som kan styres af din Noxon. Serveren kører på din pc eller en kompatibel NAS. Den indekserer din musik efter faktorer, som du kan tilpasse i opsætningen. Når du har sat Twonky op til at hente din musik, vil din Noxon kunne se, at der er en UPnP-server på dit interne net, og så kan du spille al din musik. Til hverdag og fest vil du kunne lave spillelister via iTunes eller andet. Derudover vil du kunne installere Cidero, som kan fjernstyre din Noxon fra pc'en. Her kan man vælge musik fra skærmen. Venligst Søren |
||
![]() |
||
Queenyard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 121 |
![]() |
|
Hej Søren ...
Jeg forstår ikke helt hvad du mener om jeg spiller min egen musik fra Noxon'en ... Det jeg har kunnet indtil nu er at Noxon'en finder min Linksys NH405 på netværket .. Herfra kan jeg afspille det musik der ligger på denne via Noxon'en og dets meget simple display ... Det jeg gerne ville kunne er at bruge f.eks. Itunes eller Winamp's brugerinterface som jeg gør det idag (dog med kabel) ... Altså at jeg åbner Itunes og vælger det musik jeg vil høre ... og så streames det til Noxon'en og mit anlæg .. Twonky gør vel bare det som Windows Media player 11 allerede gør eller hvad ??? Cidero som jeg lige ser det er vel et program med en meget begrænset brugerinterface som gør det jeg egentligt ønsker (at kunne vælge musikken på min pc skærm og så sende den til Noxon'en) ... Er det den eneste løsning ??? Håber du kan få mig til at forstå ![]() |
||
![]() |
||
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
|
Jeg tror du skal prøve at hente Twonkymedia manager og installere det på din pc i først omgang. Den kan det du beder om. Om det lever op til winamp eller iTunes ved jeg ikke, men du kan afprøve den gratis. http://www.twonkymedia.com/manager_download.html Redigeret af Muele - 21-Oktober-2009 kl. 20:47 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |