|
Afspille WAV fil i Center eller surround kanal? |
Besvar |
Forfatter | |
armani-thomas
Guld medlem Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-August-2020 kl. 21:50 |
Hej alle
Hvis nu jeg har en mono sweep tone som WAV fil, så den defineret til enten og skal komme ud af højre eller venstre kanal. Er det et lille fiks konverterings program, så jeg kan lave dette om til andre kanaler? Er ikke ude efter reroute eller virtual cable programmer. Har tidligere brugt voicemeeter, men har fundet ud af det stinker til formålet, da det piller ved signalet på den ene eller anden måde.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
armani-thomas
Guld medlem Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Klaus
Tak for hjælpen Nu fik jeg endelig tid til og kigge på det, og Audacity fungerer perfekt til formålet Jeg har ledt efter en løsning i laaang tid. Det er for jeg kan måle effekten af FIR filtre i REW. Men når REW skal sweepe i surround kanaler går det igennem Asio4all, og den vej virker FIR filter ikke. Jeg har postet det på et udenlandsk forum og opfordringen til at få det implementeret som funktion i REW, er sendt videre til John Mulcahy, REW's forfatter. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |