|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SimpleUser ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2006 Status: Offline Point: 231 |
![]() Sendt: 21-April-2009 kl. 13:37 |
Ok, jeg har rippet de fleste af mine DVD'er med My Movies. Men nu er jeg belevt træt af MCE, og ønsker at finde en simpel afspiller, der problemfint akn afspille mine video_ts filer.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
![]() |
Nu er det længe siden jeg har brugt pc til sådan noget men mener da theatertek kan noget i den stil. Du ka da ihvertfald kigge på den hvis den stadig findes
![]() |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9461 |
![]() |
|
|
![]() |
|
SimpleUser ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2006 Status: Offline Point: 231 |
![]() |
Mange tak
Jeg har VLC, men det er ikke rigtig lykkedes mig at finde ud af hvordan jeg kan vælge "talt" sprog og undertekster. Kan du HJælpe mig der? |
|
![]() |
|
Meethoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2007 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 115 |
![]() |
Du går ind under lyd > lydspor og vælger det derfra. Undertekster vælges under video > undertekstspor. |
|
![]() |
|
![]() |
Under de givne menuer kan jeg kun vælge "skæring1" eller deaktiver. I video kan jeg "loade" fil, men jeg har ikke nogen fil at loade. Jeg ved, at dansk tale og danske tekster var tilstede da jeg brugte MyMovies.
Nogen forslag?
Når jeg skal åbne filmen, skal jeg markere alle _ts filer, eller hvad skal jeg gøre? |
|
![]() |
|
![]() |
Undskyld, men jeg genopliver denne tråd. Da vi skal på ferie, og vores ferie pc ikke har plads til alle vore film i video-ts (og ikke har WMC), så vil jeg gerne have et råd
1. Hvilket format skal jeg konvertere til? 2 Og hvilket software skal jeg bruge til at konvertere (MEGET gerne shareware) |
|
![]() |
|
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Det vil da være billigere med FREEWARE Du skal nok konvertere filerne til divx ell. lignende. |
|
Mvh
Bo |
|
![]() |
|
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
Mit råd: Hold ferie uden at invitere hele filmsamlingen med |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Nu ved jeg ikke hvor meget det drejer sig om, men jeg ville nok ikke spilde en masse tid på at konvertere dem, men købe en ekstern USB harddisk og lægge dem der i stedet Her er et lille udvalg |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |