|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Igen - en PC/Eee med Windows MCE....
![]() M.v.h.
|
||
![]() |
||
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
|
Hvis jeg skal være helt ærlig så tror jeg ikke det du forlanger findes, med mindre du vil i gang med et mere omstændigt projekt som Windows MCE.
Der er ikke nogen der kan afspille net-radio og så styres via en tv-skærm. Det tætteste du kommer på det er en SB Touch, da den kan styres med en Harmony. |
||
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Det er ikke engang et omstændigt projekt. Men det er klart, det koster lidt. Dog kan prisen helt klart holdes nede, hvis det bare skal bruges til musik/netradio. Det jo nærmest det der ligner mindstekravet for Windows 7. Og mindre bør endda kunne gøre det.
|
||
![]() |
||
xcite ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
|
Dune HD Smart D1?
|
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Hvad med en Playon!HD ?
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Dune er jeg ved at kigge på. Playon kan ikke afspille DR netradio ifølge dét jeg har kunnet finde frem til.
|
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
OK, så bare der stod den kunne spille netradio, så regnede jeg med det også omfattede DR
![]() |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Det er lidt dét der er problemet, de kan alle sammen spille netradio, men DR har valgt at bruge et andet format end alle andre, så bare fordi der står "netradio", er det ikke sikkert at DR virker. Mere undtagelsen end reglen faktisk.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |