|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
podebusk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 07-April-2005 kl. 23:59 |
Hej - Jeg har nu forsøgt at lave back-up af mine egne DVD-film vha Shrink - glimrende program. Desværre har jeg svært ved at afspille kopierne på min bærbare (Acer 1353LC). Jeg har foretaget de mest grundige og temmelige langsommelige back-upér - alligevel kan min bærbare ikke afspille back-up filmen... Jeg har opdateret mine codec´s - mine mediaplayers, jeg bruger Memorex x8 -r medier og alligevel hakker og sprutter det når jeg forsøger at afspille DVDén. Er der nogen som har et godt råd.
|
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Prøv at brænde filmen på et andet medie; det kan være at din DVD brænder ikke brænder særligt godt på dine Memorex DVD'ere. Dine Memorex DVD'ere kan være en af (mindst) fem forskellige slags skiver - se her: VideoHelp.com DVD Media List. Det er ikke sikkert at DVD brænderens firmware er god med lige netop den type medie du bruger. Prøv et andet mærke blankt medie, som ikke er lavet af samme producent, f.eks. Verbatim DataLifePlus (med mindre dine Memorex har mediecode MCC 02RG20 som er identisk med Verbatim DLP DVD-R 8x).
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |