recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afspilning af brændte medier
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAfspilning af brændte medier

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
juhogrefe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: Afspilning af brændte medier
    Sendt: 10-September-2007 kl. 16:55

Jeg ejer aktuelt en Denon DVD-2910 og er træt af dens problemer med at afspille brændte skiver (hakker ind imellem), både minus- og plusskiver.

Nu vil jeg investere i en ny afspiller og vil gerne have en der problemfrit afspiller alt både plus og minus medier inkl dvd+r dl.

Jeg har kigget på modeller fra samsung (DVD-HD870 og DVD-1080P7) og Pioner (DV-400V).

Er der nogle der vil dele deres erfaringer? Andre afspillere har også interesse. På forhånd tak.

Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2007 kl. 17:02
Min Panasonic S49 æder alt fra Verbatim, incl. DVD-R DL og DVD+R DL, uden problemer. Med hensyn til DL gælder det både disce lavet på min Pio-530 recorder, og de disce om jeg selv laver med et authoring program på min computer.

Den nuværende model hedder vist S53, men jeg kan selvfølgelig ikke vide om den er ligeså "format neutral" som min S49...

Men køb på postordre, så kan du returnere dem, hvis det ikke virker ordentligt.

Har du prøvet at booktype dine DVD+R (DL) medier som DVD-ROM?

EDIT: det er da lidt surt at skille sig af med en Denon 2910, ikke? Specielt hvis den er kodefri...

Redigeret af JesperLund - 10-September-2007 kl. 17:03
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
juhogrefe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-April-2007
Sted: Denmark
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2007 kl. 17:20

Tak for det hurtige svar.

Bruger altid Verbatim både single- og duallayer. Faktisk klarer min Denon duallayer skiverne ok. Problemet er mest med enkeltlagsskiverne. Min brænder (Pioner DVR-112) er i firmwaren sat til DVD-ROM som booktype for DVD+r (DL). Har nu også kigget på Panasonics DVD-S53, som ser spændende ud.

Kom endelig med flere erfaringer!

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu