recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afspilning af divx film på dvd-r skiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAfspilning af divx film på dvd-r skiver

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Emne: Afspilning af divx film på dvd-r skiver
    Sendt: 25-Juni-2004 kl. 15:09

Dvd-afspillere der også kan afspille divx-film - fx. Kiss- eller Philips-afspillere - kan de afspille divx fra fra en dvd-r skive? Filerne er altså brændt som data på en dvdr-skive.

Hvis ja - hvad så hvis dvd-skiven også indeholder filer i alle mulige andre formater (ikke nødvendigvis film-filer). Hvad siger afspilleren til det?

Til top
projektion Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 14-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2004 kl. 23:42

Meget meget i tvivl..men det er måske muligt hvis du brændte dem som "scenes" på en DVD software ligesom når du spiller en original dvd og de er det delt til flere scenes, trailer osv.

PS:har ingen arfaring med det men er næsten sikkert at sådan skal det forgår.

Til top
snowatom Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 234
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2004 kl. 10:02

Jeg har en Denver DVD-438 som kan afspille XviD og DivX, og jeg er super glad for den.

Her kan jeg lægge mpg/avi filer og andet på en DVD+R/-R/+RW/-RW. og den drøner lige igennem.

Der er lige kommet en upgrade som eftersigende skulle kunne vise undertekster i DivX/XviD, ved dog ikke helt endnu hvad format underteksterne skal lægges i.

Pris. 700kr

snowatom

Til top
Darking Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-December-2003
Status: Offline
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2004 kl. 12:01

Virker fint på en philips DVP - 630.

Der dukker en lille menu op med valgmuligheder, den understøtter endda undermapper, og afspiller film fortløbende, så hvis du f.eks har en undermappe der hedder "dejligfilm" med 5 filer inde under der hedder dejligfilm 1, 2, 3, 4, 5 så afspiller den dem i korrekt rækkefølge

Den er endda så fin at den understøtter flere lydspor i f.eks Xvid, samt subtitles (.sub,.smi og en tredje) ved nyeste firmware update.

Darking

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu