|
Afspilning af dual layer brændbare skiver |
Besvar |
Forfatter | |
zunex
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 12-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 87 |
Emne: Afspilning af dual layer brændbare skiver Sendt: 21-September-2004 kl. 10:01 |
Hej Forum
Et hurtigt spm: Kan DVR 720 afspille dual layer media? Eller kun de "gammelkendte" single layer skiver? Synes ikke det fremgår tydeligt af manualen... /Sune |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 21-September-2004 kl. 11:00 |
Hej Sune Dual-layer er for tiden kun DVD+R9 formatet, og Pioneer vil slet ikke anerkende at deres apparater kan afspille plus-formaterne selvom det virker fint aligevel. Jeg vil umiddelbart tro at den afspiller dem fint. Omvendt er der ingen garantier for nogen DVD-afspillere overhovedet, at de kan afspille de nye dual-layer formater. Formatet er stadig så nyt og erfaringerne små. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
zunex
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 12-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 87 |
Sendt: 21-September-2004 kl. 11:16 |
hej Lars Tak for svaret. Det er med andre ord "på egen risiko" at man køber en dual layer brænder. Men på den anden side kan den jo også brænde -R skiver, så helt galt går det jo ikke... Er iøvrigt meget tilfreds med min 720. Eneste ulempe, som jeg har opdaget er, at man har mere glæde af den med den store kanalpakke :) Så tror jeg nok den skulle suge serier m.m. i et væk, hvor reklamearbrydelserne let og elegant skulle smides ud. |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 21-September-2004 kl. 11:29 |
Hej Sune
Ja, den ulempe kender jeg godt Næste ulempe er, at én harddisk-recorder så pludselig ikke er nok, fordi man jo også kan bruge en til det løse hvis den første er booket så meget op /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
MichaelS
-- Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
Sendt: 21-September-2004 kl. 19:00 |
Hej Sune Vi har en oversigt over 3 brændere og en hel del afspillere her. 720H bruger A07 brænderen som underligt nok ikke kan afspille DVD+R DL. Omvendt kan den tidligere model A06 og DVD afspilleren DV370 godt.
Så - når du har undersøgt det - må du meget gerne skrive om det . Hilsen Michael Sørensen |
|
mvh MichaelS
|
|
zunex
Sendt: 22-September-2004 kl. 08:59 |
Hej Michael Skal jeg gøre - så snart jeg har fået fat i en dual layer brænder. Der går nok lige en uges tid inden jeg skal introducere ideen om en ny gadget i husstanden :) /Sune |
|
zunex
Sendt: 28-September-2004 kl. 09:33 |
Nu er der smuglet en dual layer dims ind i hjemmet. Stay tuned :-)
|
|
Rudbeck
Bruger Oprettet: 07-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
Sendt: 07-Oktober-2004 kl. 18:30 |
BUMP
Noget nyt? |
|
zunex
Sendt: 08-Oktober-2004 kl. 08:16 |
Nope... ikke endnu. Dual layer dimsen røg retur da jeg fandt ud af den var oversolgt. Det "Dual" der stod på boksen fra TEC refererede til noget andet dual. Sælger prøvede så at overbevise mig om, at en firmware opdatering ville løse problemet, men så er det jo pludselig mit problem om den er dual eller ej... Og så er der jo spændende nyt om, at minus formatet er på ved med dual layer, måske allerede til jul. Så jeg klapper lige hesten. /Sune |
|
Gabriel
Bruger Oprettet: 18-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
Sendt: 09-Oktober-2004 kl. 00:09 |
Jeg har netop fået en dual-layer brænder ind af døren. Så jeg regner med at teste funktionaliteten i weekenden. Det bliver dog med en 5100, men mon ikke resultatet kan bruges alligevel... Gabriel |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |