|
Afspilning af *.MKV hakker konstant ? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Stanley85DK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2012 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Februar-2012 kl. 15:06 |
|
Hej Eksperter :)
Jeg har erhvervet mig en Samsung BD-D5500 Bleray afspiller.. Jeg har tilsluttet en 200GB 7200omdr. IDE harddisk til afspilleren via USB. På harddisken ligger en MKV fil i full 1080p kvalitet.. 24GB Når jeg afspiller filmen hakker den konstant.. efter hvert 2 sekund går den i stå og kører videre og 2 sek igen.. Der er umiddelbart ingen fejl på film i 720p. Hvad kan være årsagen til det ? Er ved at blive sindsyg På Forhånd tak..
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
At din Blu Ray afspiller ikke er nogen medieafspiller og derfor ikke optimeret til at afspille MKV formatet.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Stanley85DK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2012 Status: Offline Point: 8 |
|
Tak for svar..ok :( Øv ØV.
Det er ikke fordi harddisken ikke er hurtig nok ? Eller kan det simpelthen ikke lade sig gøre ? Hvilket mediecenter kan anbefales hvis jeg ønsker at ku afspille mkv filer som inderholder forskellige lydspor og undertekster.. 720p og 1080p skal ku afspilles uden problemer.. |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10570 |
|
Medmindre harddisken har mange år på bagen skulle den være klart hurtig nok til formålet.
Jeg kan varmt anbefale en Fantec medieafspiller, f.eks. den prisbillige Fantec Aluplay. Den klarer stort set alle lyd-, video- og undertekstformater.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
|
okay :)
Den ser da også fin ud og til en overkommelig pris :) Kan den afspille DTS-HD MA og True HD ud via HDMI ?
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
|
nej det kan den ikke
kan anbefale en dune Hd, men prisen er en anden http://dune-hd.com/hd_players/current/132-dune-hd-smart-h1.html men viser også et klart bedre billede end fantec i hvertfald deres mini model fordelen ved en fantec er at den kan vise dvb-t undertekser men er dog ikke det du efterspørger Redigeret af xcardman - 22-Februar-2012 kl. 16:58 |
||
![]() |
||
|
ok..
Nogle erfaringer med Popbox V8 som eftersigende skulle kunne afvikle DTS-HD Lyd ? Og det du skriver med bedre billede på Dune HD end Fantec ? er det fordi du ved det eller har ku læse dig frem til det ?
|
||
![]() |
||
|
Jeg ved ikke hvad DTS-HD MA og True HD er for nogle formater, men den kan ihvertfald afspille DTS.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
|
Det tror jeg simpelthen ikke på, for at være helt ærlig.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
|
For mig lyder det også forkert hvis man skulle kunne se et klart bedre billede på en Dune. Men det skal jeg ikke gøre mig klog på.. :)
Er tæt på at springe ud i en Popbox, da den er så smart lille og fix og kan afspille alt som de dyere afspillere også kan.. Ville gerne ku samle noget info fra én som har en Popbox V8 :D
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
|
men det gør nu alså, har dem begge det er også anden billede chip der sidder i en dune |
||
![]() |
||
|
Hvordan så med en Dune HD TV-101 ?
Fordele / Ulemper ?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |