|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
voodoo-klaun ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 13-April-2006 kl. 16:28 |
Hej Jeg er på jagt efter en HDD-optager og har lidt forelsket mig i den feature der gør det muligt at lægge musik og billeder ind på harddisken og afspille direkte derfra. Indtil videre har jeg kun fundet den funktion ved Amitechs 730-serie; er den anbefalingsværdig? Eller er der alternativer der også besidder denne feature og ikke koster bondegården? mvh Torben
|
|
![]() |
|
1mba ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 653 |
![]() |
Hej... Prøv at se dette link: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=9010&K W=billeder&TPN=1 Det er ikke bare lige!!! |
|
Venligst Michael / 1mba
Kiss DP-558 Rev.01 200GB 10.10.2006 køre Alternativ FW 1.1.7_Stage2_RF Meget Tilfreds. Lær af andres fejl, for du lever ikke længe nok til, at lave dem allesammen selv. |
|
![]() |
|
Mighty Mouse ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Læs anmeldelserne af LG, LiteOn, Kiss og Hitachi her på sitet. De kan. |
|
/Michael
|
|
![]() |
|
voodoo-klaun ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Mange tak for rådene; det er jo lidt af jungle, når man er ny i branchen. Tror jeg hælder til LiteOn's LVW 5045GDL+, som kan fås til 2.999. Hvis det altså er noget I kan stå inde for? Torben |
|
![]() |
|
tocool ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
amitechen kan jeg ikke anbefale skal nu havde min byttet for 3. gang inden for et år på grund af div. fejl
|
|
![]() |
|
Hancock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Valby Status: Offline Point: 544 |
![]() |
KiSS DP-558 / 200 GB er ikke så slem i dagligt brug som sit rygte.
Kan man se igennem fingrene med de fejl som den har, får du uden tvivl meget for pengene. Alene netværksadgangen vil du få stor glæde af, da du hermed flytter dine filer direkte fra/til din PC. Men igen, den er ikke fejlfri, jeg oplever kun sjældent fejlene ved dagligt normalt brug. Kæresten er også super glad for den. Vil du have et fejlfrit produkt (hvis det overhovedet findes) så køb noget andet. |
|
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl |
|
![]() |
|
![]() |
Rart at høre at amitechen giver problemer Der er lige en enkelt ting jeg ikke helt kan gennemskue: Er det kun muligt at indlæsse fx. MP3-filer og firmware ved at brænde det på CD/DVD og læse det ind derfra? eller er der alternative metoder, fx a la USB...? Og hvor almindeligt er den med radio i disse recorderer? Havde lidt håbet på at optageren kunne dække hele mit musikbehov...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |