|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DjonDjoe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2004 Status: Offline Point: 266 |
![]() Sendt: 10-September-2011 kl. 14:21 |
Jeg har en Atom maskine, hvorpå jeg prøver at afspille .TS filer som DVBViewer har optaget.
Jeg bruger XBMC derpå, men den kan ikke deinterlace medmindre man henter custom udgaver, hvilket jeg ikke vil mere. Jeg har så prøvet at lade XBMC kalde DVbViewer, VLC og MPC-HC for .ts filer, men ingen af dem kan afspille filerne uden at hakke, hvilket jeg formoder er fordi de ikke hardware decoder. Hvad skal jeg bruge af codecs for at kunne hardware decode, så de kører flydende og hvilket program anbefaler I? |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
du kan prøve med divx codec pakke
den er gratis og du har mulighed hardware acc
http://www.divx.com/ husk kun at hakke codec af, ved installation
dog burde mpeg2 SD alså ikke hakke men HD har brug for noget hardware acc husk at indstille dit grafik kort til 50Hz 720p eller 1080P hvis din skærm er Fuld HD, ellers vil det hakke på dit tv Redigeret af xcardman - 10-September-2011 kl. 14:43 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |