|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sarge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() Sendt: 17-Marts-2008 kl. 16:27 |
hej. jeg har i dag 2 pc'er, en som agerer mediacenter/afspiller og en som agerer "server" jeg kører netværk mellem de to og kan sagtens afspille en divx på "afspilleren" hentet via trådløs fra "severen" Jeg har også nogle vob filer liggende, de kan dog ikke afspilles (kommer besked om at mappen er tom eller ikke kan læses). Mit spørgsmål er skal jeg installere noget specielt software/codecs, eller skal de vob filer jeg har liggende konverteres til et andet format for at viata MCE kan afspille det. jeg har prøvet at søge lidt herinde men fandt ikke rigtig et svar. håber på jeres hjælp, pft vh christian |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Prøv my movies...
Ellers skal alle film ligge i en VIDEO_TS folder mere info her: http://www.hifi-musik.dk/?page=viewtopic&p=31307#31307 Redigeret af Patriarken - 17-Marts-2008 kl. 17:14 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
sarge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Hej Patriarken Tak for info/linket. jeg kigger på det, og ser om det løser udfordringen. (det virker stadig ikke når jeg ligger filerne i en video_ts eller omdøber .vob til .mpeg) hilsen christian |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Nu ved jeg ikke hvilken DVDdecoder du bruger, men a word of warning: Nogle dvddecodere(eller versioner) understøtter IKKE playback fra Video_TS fra harddisk. Jeg kan faktisk i virkeligheden ikke huske om MS's decoder understøtter denne feature. I hvert fald gør PowerDVD 7.3 Windvd 8.0, Dscaler Mpeg2 Decoder, Nvidia Purevideo Decoders, Elecard Decoder.
|
|
Mit Setup
|
![]() |
|
![]() |
hej igen uden at gå for meget i dybten, hvilke(n) af ovenstående vil du anbefale til dvd afspilning, og hvad bør være installeret på en "standart htpc" (hvis det findes pt. kører jeg dvd via nero jeg har installaret, samt jeg har purevideo liggende men jeg har aldrig fået sat det rigtig op vh christian edit: med ændring af mce så dvd liberery kommer frem og my movies installeret skal jeg nok få det grafiske på plads, det bliver vist et påske projekt edit. Redigeret af sarge - 18-Marts-2008 kl. 16:05 |
|
![]() |
|
![]() |
Umiddelbart Dscaleren, da den er gratis. Ellers ville jeg gå efter PowerDVD 7.3.
FIY Jeg har i øvrigt erfaret at der er store problemer med Nero Decoderen (Som kun kører i SW på Vista) |
|
Mit Setup
|
![]() |
|
![]() |
hej og tak for hjælpen endnu engang. efter at have skiftet fra nero (som virkede ret dårligt, så det kan jeg bekræfte) til nvidia pure går det meget bedre - virkede for mig. vh christian |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |