|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
marlar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 304 |
![]() Sendt: 04-November-2004 kl. 09:00 |
Jeg har lavet en del VR MODE optagelser på min Pioneer DVR-720 som jeg
gerne vil afspille på PC'en. Jeg ved så meget at VR benytter en form
for UDF DVD-format, men kan nogen fortælle mig hvad der skal til for at
jeg kan vise dem på min computer?
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Hej Marlar, PowerDVd og WinDVD understøtter begge fremvisning af -VR formatet. Se iøvrigt denne guide for konvertering af -VR til Video mode. /Lars |
|
![]() |
|
marlar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 304 |
![]() |
Tak for svaret. Der er stadig det problem at skiven slet ikke kan læses af systemet. Derved kan man heller ikke konvertere.
VR formatet er et UDF format, men hvilke programmer kan læse det? |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Måske et dumt spørgsmål, men har du husket at foretage 'finalize' af mediet (på Pioneer optagerne skulle det vist være lettere ulogisk hvor i menuerne 'finalize' punktet gemmer sig). Måske en anden kan hjælpe med hvordan mediet finalizes på din Pioneer optager. /Lars |
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
Det kræver at drevet i PC'en kan læse VR formatet. Et program, der kan læse VR formatet er fx TMPGEnc. Finalize ligger under Home Menu/Disc Setup og det er ikke specielt ulogisk. Hilsen Michael Sørensen Redigeret af MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
![]() |
/Lars |
|
![]() |
|
![]() |
Det var det med Finalize! Jeg anede faktisk ikke at VR mode også skulle finalizes, troede kun det gjaldt Video mode.
Tak ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |