|
Afstand til lærred |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville nok kigge efter en god fladskærm i stedet mellem 65-75".
Et godt bud: http://www.webhallen.com/dk-da/lyd_og_billede/217134-samsung_75_led-tv_ue75ju7005_4k_ultra_hd&atcl=external:ref Hvis du ender op med Epson TW 7200, ser det ud til, dens større zoomområde er tilstrækkeligt. Husk på, afstanden skal måles fra linsen til lærredet, så hvis du ikke har taget højde for det, kan det sagtens betyde en forskel på 5-10". Hvis du må har målt fra linsen, burde du kunne vælge mellem et billede, der er mellem 65-140" ved et lærred i 16:9 format, som jo fint burde kunne bruges i din opstilling.
Redigeret af Supergris - 01-September-2016 kl. 18:48 |
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Heh, jeg var lige på vej til at sige det samme.
78" så ville jeg gå efter et stort TV fremfor en projektor. Projektor er voldsomt krævende mht mørklægning, hvor du ikke har det samme problem på et TV.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |