recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afstemning: Skal du have den nye Iphone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Afstemning: Skal du have den nye Iphone?

 Besvar Besvar Side  <1234>
Afstemningsspørgsmål: Skal du have den nye Iphone? og i så fald hvilken?
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
42 [32,56%]
54 [41,86%]
0 [0,00%]
6 [4,65%]
0 [0,00%]
5 [3,88%]
7 [5,43%]
0 [0,00%]
2 [1,55%]
10 [7,75%]
3 [2,33%]
Du har ikke adgang til at deltage i denne afstemning

Forfatter
Besked
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2019 kl. 08:13
Har en X som jeg er meget tilfreds med så  Jeg venter til næste år når de kommer med 5g.
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2019 kl. 08:54
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

I min optik er pengene til for at blive brugt


Det er deltagerne i "Luxusfælden" desværre også helt enige med dig iOuch

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Parabolen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 23-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Parabolen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2019 kl. 09:44
Min Iphone 6S er 2 år nu og skal holde minimum 5-7 år, eller indtil de mest benyttede apps ikke virker længere. Nej blot fordi Apple kommer med  nye modeller behøves ikke købt ny mobil.
/Erik
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2019 kl. 10:53
Oprindeligt skrevet af Parabolen Parabolen skrev:

Min Iphone 6S er 2 år nu og skal holde minimum 5-7 år, eller indtil de mest benyttede apps ikke virker længere. Nej blot fordi Apple kommer med  nye modeller behøves ikke købt ny mobil.

Så længe tror jeg simpelthen ikke jeg orkede have en telefon. Ikke fordi den ikke virker så længe, men fordi den simpelthen er frustrerende langsom efter så mange år. Ikke fordi telefonen som sådan bliver dårligere, men diverse internetsider bliver bare mere og mere data-tunge. Jeg kan se det på min kones 6’er. Jeg har selv en X, og når jeg lige skal bruge hendes, så er jeg lige ved at gå til over, hvor langsomt den responderer på hjemmesider når jeg trykker på noget. Nogle gange går der kludder, fordi jeg trykker igen, fordi det simpelthen går så langsomt at jeg ikke aner om den registrerede første tryk. 

Jeg er med på at skifte fra en X til en 11 bare er unødvendig “tech-craving” der giver mig lyst.... men at bruge en telefon i 5-7 år, ville være utænkeligt for mig, simpelthen fordi jeg bruger den til alt. Jeg ejer ikke engang en computer, jeg klarer alt via min telefon, og når jeg tænker på hvor meget min telefon er en del af min dagligdag og hvor meget jeg bruger den, finder jeg det egentligt ikke dyrt ifht så meget andet, hvis jeg skifter hver 2-3 år. 

Jeg synes altid det er sjovt at mange folk mener at det er lige meget at give 10.000 for fælge til bilen, 18.000 for automatgear, 13.000 for bedre kabine osv osv, og de sidder måske 1 time i den om dagen.... men hvis man bruger 10-20 tusinde på en mobil eller lækkert fjernsyn, så er man i manges øjne bindegal, på trods af at det bruger man langt mere Wink
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2019 kl. 11:12
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

I min optik er pengene til for at blive brugt


Det er deltagerne i "Luxusfælden" desværre også helt enige med dig iOuch

Flemming
LOLLOLLOLLOLLOL 
Men der er så heldigvis forskel på at have pengene på bogen, fremfor at låne sig til demWinkWinkWinkWink
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2019 kl. 11:22
Martin Sjøstrand_ Fuldstændig enigClap. I min verden er 10k til en mobiltlf - i forhold til time (for)brug, den mest relevante udskrivning i husholdningen.Specielt sammenlignet med de ca 8000 km jeg kører i personbilen Confused 
 Tror bare at nogle hænger lidt i en erindring om Nokia xxx til 1kr. Og så er det jo også lidt omvendt,at priserne på mobiler stiger, mens priser på PC ,65” TV,OLED osv er faldende 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2019 kl. 15:47
købte en XS sidste år, og ser ikke grunden til at opgradere, hvilket jeg er glad for da bagsiden af den nye virkelig er grim :) 

Håber at Apple er kommet med et lækkert design, når jeg skal have ny om 3-4 år. Tvivler dog på det, da der strengt taget intet (positivt) er sket på designfronten siden iPhone 4, ud over at hjemknappen er væk. 
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2019 kl. 18:23
Nej,har en iPhone SE der dækker mit behov,så venter til den nye iPhone SE2 bliver lanceret..Smile

Redigeret af katbird - 14-September-2019 kl. 18:40
Til top
papman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér papman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2019 kl. 01:30
Jeg har en iPhone 6 , som i den grad er pensionsmoden. Havde egentlig håbet på lidt større udvikling på årets modeller, primært designet. Hvorfor skal vi stadig leve med det utrolig grimme kamerahak? Hvorfor er der ikke fingeraftryklæser i skærmen? Og så savner jeg flere hz på skærmen, som Oneplus 7 Pro med 90 hz. Jeg synes, der findes nogle rigtig fede Android-telefoner derude - de lider desværre af en helt afgørende mangel: De har ikke iOS. Derfor må det blive en iPhone 11 denne gang og så afvente, at Apple får indhentet en del af det, de er bagud på hardware-siden.

Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2019 kl. 08:09

Appels styresystem er ios, derfor findes det ikke i Android telefoner 😉

Frank


Redigeret af Frank13 - 15-September-2019 kl. 08:28
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2019 kl. 09:26
Oprindeligt skrevet af papman papman skrev:

Jeg har en iPhone 6 , som i den grad er pensionsmoden. Havde egentlig håbet på lidt større udvikling på årets modeller, primært designet. Hvorfor skal vi stadig leve med det utrolig grimme kamerahak? Hvorfor er der ikke fingeraftryklæser i skærmen? Og så savner jeg flere hz på skærmen, som Oneplus 7 Pro med 90 hz. Jeg synes, der findes nogle rigtig fede Android-telefoner derude - de lider desværre af en helt afgørende mangel: De har ikke iOS. Derfor må det blive en iPhone 11 denne gang og så afvente, at Apple får indhentet en del af det, de er bagud på hardware-siden.

Hvad er det du gerne vil opnår med 90hz på en mobil?

Jeg har b.la. en iPad Pro 12.9” 2018 som køre 120hz. Jeg opnår en forskel/ forbedring i forhold til en ældre iPad når jeg f.eks. benytter en pencil, men det vil bestemt ikke være et købs parameter alene, og til film eller lign. så er det også ligemeget med 90 eller 120hz.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2019 kl. 09:37
Oprindeligt skrevet af papman papman skrev:

Jeg har en iPhone 6 , som i den grad er pensionsmoden. Havde egentlig håbet på lidt større udvikling på årets modeller, primært designet. Hvorfor skal vi stadig leve med det utrolig grimme kamerahak? Hvorfor er der ikke fingeraftryklæser i skærmen? Og så savner jeg flere hz på skærmen, som Oneplus 7 Pro med 90 hz. Jeg synes, der findes nogle rigtig fede Android-telefoner derude - de lider desværre af en helt afgørende mangel: De har ikke iOS. Derfor må det blive en iPhone 11 denne gang og så afvente, at Apple får indhentet en del af det, de er bagud på hardware-siden.


Nu satser Apple jo på ansigtsgenkendelse, og ikke fingeraftryk.Derfor kamerahakket,- som tilsyneladende er prisen for at have markedets mest stabile/bedste ansigtsgenkendelse. 
Iphone er godt med på HW siden.Bla pga det lukkede IOS system kan Iphone yde bedre/ligeså godt, som sammenlignlige android - med mindre specs .
90 hz er som en anden nævner tæt på ligegyldig . . 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu