recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Age of Conan
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAge of Conan

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 967
Direkte link til dette indlæg Emne: Age of Conan
    Sendt: 26-Marts-2008 kl. 15:58

Hej folkens

Jeg ser personligt meget frem til at komme til at spille AOC når det udkommer til maj. Jeg tænkte om der kunne være nogen som havde interesse i at lave et dansk guild nu, så vi var klar når tiden kom til at spillet udkom.

Nu starter jeg herinde, så kan man altid forsøge at finde andre, andre steder på nettet.

/Ulrik

Til top
superfish Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2008 kl. 16:58

hmmmm.... jeg kunne meget vel være interesseret, har lige vækket mine gamle profiler på WOW, efter en pause.

hvornår er release dato egentlig?

og kører du med teamspeak?

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2008 kl. 17:37
Release er 22 maj.

Brugte i hvert fald teamspeak da jeg spillede WoW, så det kommer man jo nok til igen. Dog kunne jeg forestille mig at de byggede en funktion ind i spillet som lignede den fra TS
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2008 kl. 22:41
Flere? Der må da være nogle flere på recordere som tænker på at spille det her spil...
Til top
Stuffedfrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Juli-2007
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2008 kl. 16:18

Jeg var guildleader af en guild som hed <Hate> både i Everquest (på Sullon Zek) og i World of Warcraft (på Ragnaros).

Jeg regner kraftigt med at spille Age of Conan. Men om jeg gider bruge tid på at lede en top guild igen, det er nok yderst tvivlsomt. Så lidt casual play med nogle danskere, det kunne sikkert være sjovt nok.

Der er dog en del fra min gamle WoW guild, som gerne ser at jeg laver <Hate> enten i Age of Conan eller Warhammer.

Men uanset hva' så kan vi jo altid PvP lidt sammen

Er der forresten nogen der har noget seriøst beta feedback ang. hvor meget grind/PvE der er i spillet?

Jeg orker næsten ikke at spille et spil igen, hvor man skal lave det ene PvE raid efter det andet, for at være med når vi snakker gear.

Jeg krydser virkelig fingre for, at man kan få nice gear ved stort set kun at PvP  

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2008 kl. 16:53

Det jeg har hørt om AoC er at meget af det gear man får er lavet at folk og solgt. Jeg tror det er meget som Star Wars galaxies hvis du kender det, og ikke som de evindelige instance runs i WoW.

Grunden til at jeg vil have lavet en guild er at jeg synes det er hyggeligt med andre danskere for det første, og for det andet har jeg ikke været i stand til at finde nogle danske guilds endnu, kun et enkelt nordisk.

Mht. ledelsen af et guild, kan man jo tage det som det kommer. I starten vil jeg godt tage mig af det, men når vi kommer længere hen tror jeg ikke tiden er til det. Jeg ved hvor tids tungt det kan være.

Og personligt er jeg ikke til PvP, her er det mere PvE som tiltrækker

Til top
tonnyl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-September-2006
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2008 kl. 20:51
Hejsa,

Som jeg kan se, er der flere der overvejer dette fantastiske spil. Jeg arbejder på at få en dansk side op at køre omkring dette spil. Spillet er lige på trapperne.

Hvis du har lyst, er du velkommen til at kigge forbi på siden og deltage i debatten.

Siden er http://www.aocfan.dk

Vi snakkes,
Tonny / Kilabie

Til top
Helionok Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Maj-2008
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2008 kl. 16:24
Hej gutter og gutinder!

Jeg og et par venner starter et stort danish-only guild så snart AoC udkommer, og tilmelding er mulig allerede nu!

Vi bliver hovedsageligt PvP orienterede, med et effektivt PvE-progress til at støtte det.

Hjemmesiden: http://www.urbanwarfare.dk

Vi glæder os til at spille med Jer!

Happy gaming
I ban people
Til top
frimann85 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Oktober-2007
Point: 168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2008 kl. 10:37

Kan man regne med releasedatoen..? :) Jeg tror jeg skal have sat mig ind i AoC inden alle andre har banket det igennem på alle leder og kanter.. Så kan nok joine up :)

Til top
tonnyl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-September-2006
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2008 kl. 11:57
Jeg tror godt du kan regne med releasedatoen holder. Jeg er med i openbeta
og de har lige rykket datoen frem for hvornår dem der har preorderet får
adgang.

Så kom du bare igang med træningen