|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() Sendt: 26-Marts-2008 kl. 15:58 |
Hej folkens Jeg ser personligt meget frem til at komme til at spille AOC når det udkommer til maj. Jeg tænkte om der kunne være nogen som havde interesse i at lave et dansk guild nu, så vi var klar når tiden kom til at spillet udkom. Nu starter jeg herinde, så kan man altid forsøge at finde andre, andre steder på nettet. /Ulrik |
|
![]() |
|
superfish ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
hmmmm.... jeg kunne meget vel være interesseret, har lige vækket mine gamle profiler på WOW, efter en pause. hvornår er release dato egentlig? og kører du med teamspeak? |
|
Superfish
http://www.superfish.dk |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Release er 22 maj.
Brugte i hvert fald teamspeak da jeg spillede WoW, så det kommer man jo nok til igen. Dog kunne jeg forestille mig at de byggede en funktion ind i spillet som lignede den fra TS |
|
![]() |
|
![]() |
Flere? Der må da være nogle flere på recordere som tænker på at spille det her spil...
|
|
![]() |
|
Stuffedfrog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Jeg var guildleader af en guild som hed <Hate> både i Everquest (på Sullon Zek) og i World of Warcraft (på Ragnaros). Jeg regner kraftigt med at spille Age of Conan. Men om jeg gider bruge tid på at lede en top guild igen, det er nok yderst tvivlsomt. Så lidt casual play med nogle danskere, det kunne sikkert være sjovt nok. Der er dog en del fra min gamle WoW guild, som gerne ser at jeg laver <Hate> enten i Age of Conan eller Warhammer. Men uanset hva' så kan vi jo altid PvP lidt sammen Er der forresten nogen der har noget seriøst beta feedback ang. hvor meget grind/PvE der er i spillet? Jeg orker næsten ikke at spille et spil igen, hvor man skal lave det ene PvE raid efter det andet, for at være med når vi snakker gear. Jeg krydser virkelig fingre for, at man kan få nice gear ved stort set kun at PvP |
|
![]() |
|
![]() |
Det jeg har hørt om AoC er at meget af det gear man får er lavet at folk og solgt. Jeg tror det er meget som Star Wars galaxies hvis du kender det, og ikke som de evindelige instance runs i WoW. Grunden til at jeg vil have lavet en guild er at jeg synes det er hyggeligt med andre danskere for det første, og for det andet har jeg ikke været i stand til at finde nogle danske guilds endnu, kun et enkelt nordisk. Mht. ledelsen af et guild, kan man jo tage det som det kommer. I starten vil jeg godt tage mig af det, men når vi kommer længere hen tror jeg ikke tiden er til det. Jeg ved hvor tids tungt det kan være. Og personligt er jeg ikke til PvP, her er det mere PvE som tiltrækker |
|
![]() |
|
tonnyl ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-September-2006 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Hejsa,
Som jeg kan se, er der flere der overvejer dette fantastiske spil. Jeg arbejder på at få en dansk side op at køre omkring dette spil. Spillet er lige på trapperne. Hvis du har lyst, er du velkommen til at kigge forbi på siden og deltage i debatten. Siden er http://www.aocfan.dk Vi snakkes, |
|
![]() |
|
Helionok ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Hej gutter og gutinder!
Jeg og et par venner starter et stort danish-only guild så snart AoC udkommer, og tilmelding er mulig allerede nu! Vi bliver hovedsageligt PvP orienterede, med et effektivt PvE-progress til at støtte det. Hjemmesiden: http://www.urbanwarfare.dk Vi glæder os til at spille med Jer! Happy gaming |
|
I ban people
|
|
![]() |
|
frimann85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
Kan man regne med releasedatoen..? :) Jeg tror jeg skal have sat mig ind i AoC inden alle andre har banket det igennem på alle leder og kanter.. Så kan nok joine up :) |
|
![]() |
|
tonnyl ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-September-2006 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Jeg tror godt du kan regne med releasedatoen holder. Jeg er med i openbeta
og de har lige rykket datoen frem for hvornår dem der har preorderet får adgang. Så kom du bare igang med træningen ![]() Age of Conan i Danmark | http://www.aocfan.dk Redigeret af tonnyl - 07-Maj-2008 kl. 11:58 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |