|
Agghhh hjælp køb tv! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Famo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-September-2015 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-September-2015 kl. 17:30 |
Hej recordere
Jeg er i kæmpe dilemma, jeg var i Elgiganten igår og købte et 7100 serie Phillips tv som jeg fortrød da jeg kom hjem. Jeg var så ude i dag og bytte det til et Samsung ue55ju6875xxe men men men nu ved jeg ikke om jeg har fortrudt det også!!! Jeg har nemlig set der er et ue55ju7005xxe til samme beløb faktisk 1000 kr. Billigere men er det bedre? Hvad siger i? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 37 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2013 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Personlig vil jeg undgå alt der står Samsung på, alt for mange fejl og problemer med deres produkter, er du uheldig og få tordenfluer, så får du det ikke bare ombyttet.
Kig evt. på dette tv. http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/55UF860V/lg-55-3d-smart-led-tv-55uf860v |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |