|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Don Miguel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Status: Offline Point: 131 |
![]() Sendt: 18-Marts-2008 kl. 18:30 |
Hej Jeg vil gerne vide, om det er muligt at afspille Blu Ray film i 1080p med et AGP grafikkort. Kan AGP 8x grafikkort bruges eller er de ikke kraftige nok? Jeg har en P4 HT 3.00 GHz processor. Håber på svar. Hilsen Don Miguel |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
What's the point? Dit gamle bundkort?
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Don Miguel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
Jeg har Aopen XC Cube Barebone med P4 HT 3.00 GHz og 2 GB RAM. Hvis det er muligt at bruge AGP 8x grafikkort, f.eks. ATI Radeon 2600PRO eller 2600XT, så behøver jeg ikke at investere i et nyt bundkort, ny CPU og nyt kabinet. DEr kunne jeg spare en del. Derfor jeg spørger om en ATI Radeon HD 2600 AGP 8x er perfekt til min 3.00 GHz CPU. Nogen, der kører med både 3.00 GHz CPU og AGP grafikkort i 1080p??? Håber på svar. Fortsat go' aften.
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
HD 2600 har fuld accelleration af HD, med de rigtige drivere og decodere....Så det skulle ikke være noget problem....
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Er der ikke automatisk decodere indstalleret, når man bruger Cyberlink PowerDVD Ultra?
Eller skal der hentes andre decodere ind ved siden af? Hvis ja - hvilke? Takker ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |