|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Mente nok jeg havde læst den på dansk Synd de ike vil ud med navne på producenterne. |
|
![]() |
|
![]() |
|
engell ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
nitten, min erfraing med maxtor har heller ikke været for god Jeg holder mig normalt til seagate, ingen af disse diske har svigtet mig endnu. Hitachi/IBM er nu også udemærket, de er kommet ud over de gamle design problemer de havde med deres gamle GXP deathstar serie, som også kun gik ud over diske der var fra ungarn. Det eneste med seagate er dog at den giver lidt skæve SMART data selvom den er helt ny., men sådan har det været på alle seagat diske jeg har set.. så mon ikke bare det skal være sådan :-) har dog også lige bestilt en WD passport disk på 160, så nu må vi se hvordan den opføre sig Redigeret af engell - 02-August-2007 kl. 10:13 |
|
![]() |
|
Maligonia ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Undskyld
Men harddisken i dybfryseren?? Det har jeg aldrig hørt om før - hvad skulle det hjælpe?? Har hørt tale om fryser i forbindese med batterier men harddiske??? |
|
![]() |
|
engell ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
ja tror heller ikke at det var den bedste ide, harddiske er ikke glade for tempratur svingninger Redigeret af engell - 03-August-2007 kl. 10:18 |
|
![]() |
|
Joho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: 2100, Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Nej, men der er vel ikke så meget at tabe på en i forvejen syg hd En del har med success udført 'deepfreezer' tricket på deres defekte harddisk - og derved kunne kopierer de vigtige data ud. Se f.eks her og her Redigeret af Joho - 03-August-2007 kl. 13:26 |
|
Med god hilsen
John |
|
![]() |
|
mm98 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Slettet ...
Redigeret af mm98 - 09-August-2007 kl. 22:44 |
|
Med venlig hilsen
Carsten Petersen Restordre: Samsung 46C8705 / Samsung BD-C6900 |
|
![]() |
|
uffesteenberg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2006 Status: Offline Point: 28 |
![]() |
PS, hvis du får brug for det eller andre falder over denne tråd: Jeg har et lignende harddisk problem og er blevet oplyst, at dkcdata i de flests situationer kan redde harddisken. Du kan sende den til analyse hos dem - helt gratis! Hvis den pris, de kommer op med er for høj, får du den bare tilbage og skal kunne betale porto! Pr. telefon fik jeg oplyst at prisen for private er max. 7000 kr. og vist minimum 2000. Et par tusinde er sgu i orden, hvis man er ved at miste alle fotos, hjemmevideor, vigtige opgaver og dokumenter eller lignende :-) |
|
![]() |
|
uffesteenberg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2006 Status: Offline Point: 28 |
![]() |
www.dkcdata.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |