recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Air Mouse til Android
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Air Mouse til Android

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bergsorensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bergsorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Air Mouse til Android
    Sendt: 09-April-2014 kl. 08:23
Efter nøje overvejelse har jeg erhvervet mig en Minix neo x7 mini til stuen.

Jeg har ikke den store erfaring med Android, men har læst mig frem til at jeg ikke kan leve uden en Air Mouse til at styre skidtet.

Minix laver selv en a2 air mouse, men denne får ikke særlig gode kommentarer med på vejen.

Hvad vil i anbefale ift. køb af Air Mouse til Android?

Tak.

VH
Kasper
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 10:22
Har du ingen smartphone af en art? For du kan fjernstyre den med den. Fx med app'en Unified Remote. Mus foran fjernsynet er noget skrammel. De bliver man træt af i længden.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bergsorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 10:42
Unified remote kræver at jeg installerer en addon på android boksen?

Jeg er stadig interesseret i en fysisk "fjernbetjening/airmouse".. kæreste skulle også gerne kunne bruge skidtet :)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 14:31
Et addon? Den kræver bare, at du installerer appen på den, så kører den i baggrunden. Jeg vil bare på det kraftigste fraråde mus og tastatur i sofaen. Det er ikke en lækker fornemmelse. Er den ikke født med en rigtig remote? 
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bergsorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 14:40
Jo .. en ganske aldm. IR remote. (android er dog noget nemmere at få sat op med en mus eller airmouse i hånden).
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu