|
Air Mouse til Android |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bergsorensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-April-2014 kl. 08:23 |
Efter nøje overvejelse har jeg erhvervet mig en Minix neo x7 mini til stuen.
Jeg har ikke den store erfaring med Android, men har læst mig frem til at jeg ikke kan leve uden en Air Mouse til at styre skidtet. Minix laver selv en a2 air mouse, men denne får ikke særlig gode kommentarer med på vejen. Hvad vil i anbefale ift. køb af Air Mouse til Android? Tak. VH Kasper
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du ingen smartphone af en art? For du kan fjernstyre den med den. Fx med app'en Unified Remote. Mus foran fjernsynet er noget skrammel. De bliver man træt af i længden.
|
|
![]() |
|
bergsorensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
Unified remote kræver at jeg installerer en addon på android boksen?
Jeg er stadig interesseret i en fysisk "fjernbetjening/airmouse".. kæreste skulle også gerne kunne bruge skidtet :)
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Et addon? Den kræver bare, at du installerer appen på den, så kører den i baggrunden. Jeg vil bare på det kraftigste fraråde mus og tastatur i sofaen. Det er ikke en lækker fornemmelse. Er den ikke født med en rigtig remote?
|
|
![]() |
|
Jo .. en ganske aldm. IR remote. (android er dog noget nemmere at få sat op med en mus eller airmouse i hånden).
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |