|
Airplay 2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gravenslund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2018 kl. 14:48 |
Hej
Jeg kigger på at få ændret i mit musik setup hjemme fra at streame gennem spotify connect og teufel/raumfeld til airplay 2. jeg har højtalere i loftet der er tilsluttet en lille forstærker. findes der en device på markedet der kan modtage airplay 2 signal jeg kan forbinde til mit setup, lidt ala en sonos connect? uden at den koster et vandvidsbeløb som connect :-)
Jeg burde kunne gøre det ved at forbinde et apple tv 4. gen til en hdmi audioextractor, men det bør kunne laves mere simpelt. ligesom med en airport express gjorde før i tiden. Ved andre noget jeg ikke ved?
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En airport express med nyeste firmware understøtter Airplay2
|
|
![]() |
|
Gravenslund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det gør den sku også, havde ikke overvejet at kigge på den da den var udgået :-)
Tusind tak for tippet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |