|
AirPlay driller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-November-2014 kl. 07:23 |
Hver gang jeg vil sende noget via AirPlay, skal jeg "tænde" for atv ved fx et tryk på fjernbetjeningen. Sådan har det ikke altid været. Har lige nulstillet og opdateret den. Samme problem. Nogen døde en ide til, hvordan jeg bare kan sende fra iPad, og den så "tænder" for atv?
|
|
![]() |
|
xozzi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2010 Status: Offline Point: 117 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Normalt sætter jeg den bare til at sende fra, Ipad, Iphone eller mac også tænder atv automatisk op.
Hvis det ikke virker, kan du åbne fjernbetjeningen på Ipad´en (Hentes i appstore) og tænde den hurtigt og nemt på den måde.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Jep, sådan var det også før. Men nu skal den aktiveres via Remote før end AirPlay dukker op på iPad
|
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Ja det har jeg egentlig også tænkt på, men aerik har vist ret.
Sådan fungerer det også for mig.
|
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Sæt AppleTV til aldrig at slukke. Den bruger jo ingen strøm i forvejen.
|
|
![]() |
|
Aha! Det må jeg lige lure på i morgen. Var slet ikke klar over, at der var sådanne funktioner. Gad vide om det har ændret sig med en opdatering, ar den har stået sådan før og nu er ændret til at lukke ned.. |
|
![]() |
|
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
Jeg har hørt om folk der har problemer med dette på Apple TV. Det skulle dog være rettet i seneste update på Apple TV. Har du den?
Kører du med nyeste ios?
|
|
![]() |
|
ATV er fuldt opdateret, det er iPad ikke, da jeg ikke synes den har kræfter til iOS 8
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |