recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Airplay eller Sonos?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Airplay eller Sonos?

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Flot Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Marts-2006
Sted: Frederiksberg C
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 13:50
Airplay - bemærk at du ikke kan styre flere zoner fra din ipad eller iphone hvis jeg har forstået det korrekt
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Jeg har sat mine enheder op til at køre en fast morgenrutine, hvor der først vækkes i soveværelset på P3, hvor min Play5 kører i 30 minutter. 5 minutter før der slukkes i soveværelset tændes anlægget i stuen på P3, så radioen fortsættes imens der spises morgenmad. Stueanlægget slukker efter 1 time.

Nu har jeg ikke børn der er gamle nok til selv at måtte betjene Sonos, men jeg satser på, at der er kommet en opdatering der muliggør lås af zoner til specifikke enheder, så børnenes smartphones ikke kan styre soveværelset...
Det sidste nej Wink
SVP03
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 14:04
Der skulle have stået: Jeg satser på, at der er kommet en opdatering INDEN ungerne får smartphones...

Redigeret af Torben Rasmussen - 06-November-2012 kl. 14:04
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 14:15
Børn som misbruger deres telefoner kan man vel spærre for i routeren for en periode. Så holder de vel op med den slags ballade.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 15:05
Der er så mange finurlige måder at straffe på, så dén diskussion hører nok til i en anden tråd
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu