|
Airplay fra iPhone til Pioneer HTP-201 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-August-2014 kl. 10:50 |
Hej
Jeg vil Airplay min musik/video fra min iPhone til min Pioneer HTP-201, men den er ikke AirPlay-kompatibel. Jeg har et Apple TV, så jeg tænker at smide et digital optisk kabel fra Apple TV til HTP-201, så der kommer lyd den vej igennem - men findes der en bedre løsning end dette?? Det kræver så at jeg har Apple TV tændt. På forhånd tak.
Redigeret af Casper - 22-August-2014 kl. 10:51 |
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil mene at det er den rigtige løsning, ja .. Omvendt kan man sige at Apple TV bruger absurd lidt strøm ved standby(når der ikke vises film), så det vil klart være den billigste måde at gøre det på :)
|
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Apple tv tænder automatisk når du airplayer til det, så det bruger minimalt strøm
|
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Ja og Apple TV slukker jo selv når det ikke bliver brugt, så jeg skal nok bare købe sådan et optisk kabel, og så få tilsluttet det.
Jeg siger tak for hurtigt svar ![]() |
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |