|
Airplay - jeg har brug for hjælp |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok en opdatering, fik lige lagt itunes på min staionære pc. Airplay via itunes på pc kan godt se Marantz receiveren! så må der 1. enten være et issue med min telgin 2301 router fra fibernettet eller 2. min ipad skal resettes.
|
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Endnu en status opdatering har lige konstateret at med min Telgin 2301 router er det ikke muligt og køre airplay med over wifi. Dette var en melding fra waoo teknisk support. Deres råd var og sæt min egen (skal ud og købe en) bag deres og køre som access point. Jeg må se hvad jeg vælger.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |