|
Airplay Mirroring fra MacBook -> appletv?? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Frank73 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Gad vide om ikke det løser mit problem!?
Tak fordi I lige gjorde mig opmærksom på dette.
Frank
|
||
![]() |
||
Jonesdk90 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2012 Status: Offline Point: 84 |
|
Du har et styresystem der virker - ingen der siger du skal opgradere ;-)
Du får nogle nye features som bl.a. notifikationer og airplay. Nu koster upgraden jo heller ikke alverden, så mon ikke det er det værd :-) Jeg nyder ihvertfald airplay mirroring på min rMBP.
|
||
![]() |
||
Frank73 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
|
Jeg køber en en upgrade når jeg atter er hjemme foran min Mac, og så kan jeg formentlig spare penge på køb af ny Apple router!?
Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det som jeg selv havde overset.
Frank
|
||
![]() |
||
Jonesdk90 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2012 Status: Offline Point: 84 |
|
Mener den koster 180,- så vi er jo ikke i nærheden at hvad Microsoft tager for en ny version af deres systemer.
Når du søger efter updates så søger den kun efter rettelser mellem OS X 10.7 og 10.8. Når du skal ha' den nyeste store release så skal du ind og købe den i app store. Det samme skal du når OS X 10.9 kommer på et tidspunkt. Du skal ikke ha' en nu router. God fornøjelse med det :-)
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
|
Arh... Hvis du vil have et styresystem der har en feature der først blev lanceret i den nye version, så skal du købe den nye version... Det er vist ikke helt urimeligt
![]() |
||
![]() |
||
|
Jeg er dog glad og tilfreds over, at der tilsyneladende er fundet en løsning på problemet, og at jeg (forhåbentlig) ikke behøver at genoverveje router problematikken.
Tak til alle for deres bidrag.
Frank
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
|
Den ligger øverst i min App Store...
![]() |
||
![]() |
||
|
Det kan sagtens være du har ret i det.
|
||
![]() |
||
|
Men heldigvis er der jo altid personer her på forummet, som kan hjælpe
![]() Frank
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12360 |
|
Jeg har sat en AirPort Express på efter modem/routeren jeg fik fra Stofa. Nu kører lortet bare skidegodt. Det er suverænt den fedeste trådløse router jeg har prøvet.
|
||
![]() |
||
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
|
Jeg har ikke opdateret til nyeste Mac OS, men vil gerne kunne bruge Airplay fra min iMac -> Apple TV.
Jeg købte dette lille program som virker perfekt - http://www.airparrot.com/
Kan også bruges fra Windows maskiner
![]() |
||
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
|
Den koster 129 kr. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |