|
Airplay Mirroring fra MacBook -> appletv?? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
Jonesdk90
Bruger Oprettet: 08-Januar-2012 Status: Offline Point: 84 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
^tak for det.
Kunne ikke lige huske det :p
|
||
Pastorius
Bruger Oprettet: 04-Februar-2008 Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jep, det er et fint program, som jeg også bruger selv. Man skal dog være opmærksom på at hvis man slækker for meget på de HW krav Apple har stillet op, så kan man få problemer. Mirroring i fornuftig kvalitet koster altså nogle kræfter af maskinen. Jeg bruger selv en iMAC mid 2010, som er nummeret ældre end den ældste understøttede maskine fra Apple, og det fungerer udmærket, men ikke helt så gnidningsfrit, som når jeg prøver med datterens understøttede Macbook Pro. |
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4614 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det skyldes, at Airplay Mirroring-teknikken er indbygget direkte i grafikprocessoren på de maskiner, som understøtter det. Man tager således blot samme display-signal, som kører til skærmen og outputter via WiFi. Forsinkelsen er derfor minimal og hardware-kravet er ikke så stort, da det allerede sker, når signalet sendes til skærmen. Airparrot lave en videostream efterfølgende, som kræver en del hardwarekræfter og introducerer mere forsinkelse.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
benytter, hvilket i den grad sætter krav til hardwaren i makinen da det skal køre uden forsinkelse. Redigeret af Potter - 14-Marts-2013 kl. 10:59 |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |