|
Airplay på "stand alone" lofthøjtaler i badeværels |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
De fleste kræver en noget lavere spænding end de 230V der er i stikkontakten, så der skal en strømforsyning til i mellem. Klaus |
|||
theztq
Junior bruger Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 29 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
korrekt. jeg mener de der blev linket til på dealextreme skulle bruge 5v DC så det passer tilfældigvis med en gammel NOKIA oplader :) hvis du ligger inde med sådan en. men ellers bare se om du kan finde en gammel strøm forsyning fra noget elektronik som kan levere den spænding som står på forstærkeren. og ja man "skrælder" bare den anden ende af ledningen og montere på printet :) hvis vel og mærke transformeren giver den rette spænding :) men det skulle gerne stå på den. :) god påske :) |
|||
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har ikke fået testet endnu, da jeg havde "erindringsforskudt" et par fødselsdage over påsken satser på at jeg når det i løbet af ugen.
|
|||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er samme spænding der leveres på USB, dvs. det fleste moderne mobilladere kan også bruge. Dem kan man købe i den lokale Tiger :) Redigeret af Nagash - 10-April-2012 kl. 00:14 |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så er det ret begrænset hvor stor udgangseffekt de har...... Klaus |
|||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der står nu også kun 2x3W ;) |
|||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvilket så gælder ved 5,5 volts indgangsspænding og (hold fast) 10% forvrængning http://img.v-module.com/datasheets/DS_VMA2012.pdf Ved 1,5W er der "kun" 0,2% forvrængning. Klaus |
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |