|
AIRPLAY spørgsmål |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Marts-2012 kl. 07:43 |
Mangler lige en hurtig update: Kan man lave mirroring screen med en iPhone 4 via apple tv? eller skal det være en iphone 4S?
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4741 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det skal være 4S, iPad 2 eller iPad 3.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Det var også det jeg kom frem til på apple support, men mit håb var at det var en fejl, øv øv. Det bliver ikke til nogen ny 4S nu, vil heller vente at se hvad apple kommer med til efteråret.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4741 |
Men du kan sagtens bruge alle de andre AirPlay-funktioner. Personligt mener jeg ikke muligheden for at sende hele skærmen videre til Tv'et er særlig praktisk. Du mister naturligvis muligheden i spil, men det er stadig relativt få spil der understøtter det. Du vil sagtens kunne bruge AirPlay på video, billeder og musik.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Herligt takker. Min hensigt var med denne app: Filmon Plus, at kunne streame billed og lyd via airplay til apple tv og videre op på en større skærm, ved godt at opløsningen ikke er special god men det kunne være lidt cool hvis det var muligt, så det må blive via min iPad i stedet når jeg får fat i den nye apple tv. Hvis denne dog er muligt at opdrive på nuværende tidspunkt
![]() Redigeret af Potter - 16-Marts-2012 kl. 18:40 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |