|
AirPlay surround Sound |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@ Klaus, lige for at understrege det, så kan AppleTV3 godt Airplaye lyden videre til en anden Airplay-enhed.
http://support.apple.com/kb/HT4437 Jeg har selv afprøvet |
|
![]() |
|
Mawi37 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2013 Sted: DK Status: Offline Point: 53 |
Lyder spændende....betyder det at jeg kan bruge mit appletv som er tilsluttet mit tv til at streame liden til apple airport Express som så fordeler lyden ud i mine trådløse højtalere?
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Du mangler en surround dekoder i dine tanker
|
|
![]() |
|
Mawi37 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2013 Sted: DK Status: Offline Point: 53 |
Aha....er det en lille boks? Og kan du anbefale en smart en eller evt et sæt hvor der også er trådløse højtalere med?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19854 |
Tak, den kendte jeg ikke. Så har jeg lært noget nyt i dag. Klaus |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19854 |
Sjældent. Hvor mange penge har du til projektet? Klaus |
|
![]() |
|
Jeg har ikke et specifikt beløb i hovedet og ved egentlig slet ikke hvad man skal ofre i forhold til de krav jeg har.
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Jeg tror at du til at starte med skal sætte dig lidt mere ind i hvad du ønsker dig af et anlæg.
Gå evt. en tur i hifiklubben...
|
|
![]() |
|
5.000 kr? 10.000 kr? 20.000 kr? 50.000 kr? Klaus |
|
![]() |
|
Jeg ved konceptuelt ret præcis hvad jeg ønsker:
Ingen fysisk forstærker Aktive højtalere Satellit højtalere eller lign Enten med soundbar og 2 baghøjtalere eller 5 stk højtalere Styres med AirPlay/appletv eller lign Tænker ikke at bruge mere end 15000 da sonos ligger i det prisleje men jeg synes designet er meget klodset |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Der findes ikke noget der opfylder dine ønsker, af den ganske simple årsag at Airplay/Apple TV ikke understøtter "styring" af et surround højttalersystem på nogen måde. Sonos'en er det eneste produkt der er i nærheden af dét du ønsker. Hvis det ikke kan gøre det, så findes det du spørger efter ikke. Forstå mig ret, jeg forstår godt dit behov og hvad det er du forsøger at opnå, men p.t. findes det produkt du søger ikke.
|
|
![]() |
|
act_dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 233 |
Men der skal jo stadig trækkes kabler fra Airport Express til de aktive højttalere? Og så er det kun stereo..
Redigeret af act_dk - 15-Marts-2013 kl. 08:52 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |