recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Airplay til Beosound
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Airplay til Beosound

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kramer87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kramer87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Airplay til Beosound
    Sendt: 13-September-2013 kl. 15:16
Jeg har desværre problemer med min airport express.
Lyden er begyndt at skratte en hel del, når jeg spiller musik med min iPad via Airporten og til mit Beosound anlæg.
Jeg har prøvet at opdatere airporten og skifte netværkskabel, men desværre hjælper det ikke overhovedet.

Nogen der har erfaring med den slags og kan give et godt råd til en "teknik-handicappet" ? :-)

Mvh

Søren K.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 15:58
Og det er ikke et problem med forbindelsen mellem airport og anlæg, eller i selve anlægget?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6061
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 16:47
Det er næppe netværkskablet der driller. Har du prøvet at skifte kablet mellem Airporten og Beosound anlægget?

Redigeret af Nagash - 13-September-2013 kl. 16:47
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu