|
airplay - zone 2 pioneer vsx 1021 hvordan |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6515 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-August-2012 kl. 21:11 |
hejsa, hvordan sætter jeg min pioneer vsx 1021 op så jeg kan streame musik fra ipad via anlægget men i zone 2... zone 1 fungerer glimrende men hvordan får jeg det over i zone 2 ??
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fandt dette på av forums
Pioneer VSX-921/1021 AirPlay Zone 2 I can confirmed that VSX-1021 will play airplay via zone 2. To setup, select 5.1 channel surround system & zone 2 on the amp ans select HMG from the zone 2 control in iControlAV2 app Håber det hjælper dig |
|
Per Korshøj
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6515 |
Kan ikke få den til at spille i 5.1 channel sorround eller ved ikke hvad der skal trykkes på
|
|
|
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Hvis det fungerer som på Denon's, så skal du aktiverer både zone 1 og 2 for at AirPlay virker på zone 2.
Problemet er at al digital signalbehalndling ikke fungerer på Zone 2 selvstændigt, da det vil betyde at de skal bygge det hele ind i receiveren to gange. |
|
![]() |
|
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
Fandt det her
http://www.avforums.com/forums/av-amplifiers-receivers/1501451-pioneer-vsx-921-1021-airplay-zone-2-a.html |
|
Per Korshøj
|
|
![]() |
|
Tusind tak for al hjælpen... må dog indse at jeg slet ikke kan klare denne simple opgave.... damn må finde en ny løsning.... ellers må jeg sætte ledningerne fra zone 2 højtalerne over i nogle andre porte
|
|
|
|
![]() |
|
Ja eller sælge den til mig
![]() Fik du egentlig solgt din 921 ? |
|
Per Korshøj
|
|
![]() |
|
Ja den er solgt..... du er velkommen til at byde på den ander per ...
|
|
|
|
![]() |
|
Jeg var nok mest interesseret i 921, den ligger mere i mit prisleje.
![]() |
|
Per Korshøj
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |