|
Airplay? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
friedel
Guld medlem Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så jeg skal have fat i en konverter hvis jeg vil se mkv filer? Ligemeget hvad? er det ikke muligt at afspille filer fra VLC til apple tv?
jeg har en router stående ved mit tv (dog ikke en trådløs) men den kan jeg vel smide et netkabel ind i og så op til apple tv'et?
Redigeret af friedel - 27-Marts-2012 kl. 17:53 |
||
Masterbrew
Bruger Oprettet: 19-September-2009 Status: Offline Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej ikke som udgangspunkt. Den nemmeste og bedste løsning er at jailbreake og installere XBMC på Apple TV'et. Hvis du køber det splinternye Apple TV med 1080p, kan du ikke jailbreake det umiddelbart. Der arbejdes på det, men det kan tage dage til måneder.
Jep. Redigeret af Masterbrew - 27-Marts-2012 kl. 17:57 |
||
friedel
Guld medlem Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Okay, så hvis den jailbreakes og jeg får installeret det der xbmc på så er det muligt? Jeg er ikke helt med på hvad det er det der :D
|
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9364 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Se evt her http://firecore.com/atvflash Streaming fra en PC, MAC eller NAS Installer firecore
Redigeret af lahan - 27-Marts-2012 kl. 18:13 |
||
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 790 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er ikke et jailbreak klar til apple tv3 & ikke noget estimat på hvorfor det er klar. Skal det jailbreakes nu er det atv 2 du skal gå efter.
|
||
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 790 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor skulle have været hvornår. Kan ikke rette fra telefonen; -)
|
||
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1596 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du ikke har trådløst netværk, kan du af samme årsag ikke afspille trådløst fra iPhone Mac, som du efterlyser i 1. spørgsmål.
|
||
danji
Super bruger Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg troede det nye Mac OS ville understøtte Mirror i Airplay functionen, sådan at alt på skærmen spejles på Apple TV. Dette skulle også virke med en iPhone 4S.
Om det virker trådet fra Mac ved jeg ikke, men fra din iPhone kræver det WiFi. |
||
Mvh dan.
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |