|
Airpods Pro med conversation boost! |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4855 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det gik fint ind til hørelse blev flyttet ned i kontrolcenter med grønt kryds. Men der sker intet når jeg trykker på den. Og i det kontrolcenter man trækker ned fra højre, er der ikke noget øre
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Min fejl, hørelse var på plads foroven, og er nu synlig i kontrolcenter trukket ned fra højre
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Og done! Så virker de med conversation boost. Tak for hjælpen
|
|||
|
|||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det HAR virket, men nu er det som om der er noget galt. I øjeblikket anvendes iPhone mic istedet for Airpod mic. Jeg HAR checket opsætningen på tlf er rigtig iflg linket, så hvad sker der siden Airpods ikke virker selvstændigt som conversation boost?
|
|||
|
|||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Prøv at få telefonen til at glemme luftpoderne og dan par mellem dem igen.
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det har desværre ingen effekt. Der står heller ikke conversation boost længere. Mener også der var en slider til at variere styrken af boost.
|
|||
|
|||
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg fatter det bare ikke, og bliver træt af at prøve. Selv når jeg hører musik, er mic aktiv i tlf
|
|||
|
|||
Bromberg
Super bruger Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 292 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har du tjekket om baggrundsstøj er slået fra i control center?
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jep det er slået fra. Øret i kontrolcenter er heller ikke grønt, så funktionen conversation boost er ikke tilgængelig mere. Nu har jeg genstartet tlf, og prøver afinstallation af indstillingerne og genindstallation igen.
|
|||
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så virker det igen
|
|||
|
|||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |