recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Airpods Pro med conversation boost!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Airpods Pro med conversation boost!

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2022 kl. 23:10
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Prøv evt at læse denne



Det gik fint ind til hørelse blev flyttet ned i kontrolcenter med grønt kryds. Men der sker intet når jeg trykker på den. Og i det kontrolcenter man trækker ned fra højre, er der ikke noget øre Confused
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2022 kl. 23:28
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Prøv evt at læse denne



Det gik fint ind til hørelse blev flyttet ned i kontrolcenter med grønt kryds. Men der sker intet når jeg trykker på den. Og i det kontrolcenter man trækker ned fra højre, er der ikke noget øre Confused
Min fejl, hørelse var på plads foroven, og er nu synlig i kontrolcenter trukket ned fra højre
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2022 kl. 23:34
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Prøv evt at læse denne



Det gik fint ind til hørelse blev flyttet ned i kontrolcenter med grønt kryds. Men der sker intet når jeg trykker på den. Og i det kontrolcenter man trækker ned fra højre, er der ikke noget øre Confused
Min fejl, hørelse var på plads foroven, og er nu synlig i kontrolcenter trukket ned fra højre
Og done! Så virker de med conversation boost. Tak for hjælpen Tongue
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2022 kl. 01:43
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Artikel er gammel.
4e71 er seneste firmware. Og funktionen virker fint med mine med 4e71

Bare som info 4a400 er fra okt. 2021.
4e71 er fra maj 2022


Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2022 kl. 19:45
Det HAR virket, men nu er det som om der er noget galt. I øjeblikket anvendes iPhone mic istedet for Airpod mic. Jeg HAR checket opsætningen på tlf er rigtig iflg linket, så hvad sker der siden Airpods ikke virker selvstændigt som conversation boost?
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2022 kl. 20:39
Prøv at få telefonen til at glemme luftpoderne og dan par mellem dem igen.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2022 kl. 21:07
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Prøv at få telefonen til at glemme luftpoderne og dan par mellem dem igen.
Det har desværre ingen effekt. Der står heller ikke conversation boost længere. Mener også der var en slider til at variere styrken af boost.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2022 kl. 21:19
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2022 kl. 21:24
Jeg fatter det bare ikke, og bliver træt af at prøve. Selv når jeg hører musik, er mic aktiv i tlf Ouch
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Bromberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2022 kl. 09:34
Har du tjekket om baggrundsstøj er slået fra i control center?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2022 kl. 10:46
Oprindeligt skrevet af Bromberg Bromberg skrev:

Har du tjekket om baggrundsstøj er slået fra i control center?
Jep det er slået fra. Øret i kontrolcenter er heller ikke grønt, så funktionen conversation boost er ikke tilgængelig mere.

Nu har jeg genstartet tlf, og prøver afinstallation af indstillingerne og genindstallation igen.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2022 kl. 11:04
Så virker det igen Cool
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu