|
Airport ekspress: kan ikke reetablere forbindelse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Auri ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2014 kl. 21:54 |
hvis jeg sætter min AE op trådløst kan jeg spille musik fra PC til AE, men forsøger jeg og få kontakt via remote til itunes på min mobil og derefter vil finde AE igen på min PC så er den væk!! og jeg kan starte forfra med opsætning.
Det har jeg ca gjort 5 gange det er som om den ikke gemmer det og jeg har fulgt det hvergang, alle 11 punkter!! lige nu lyser AE grønt, men det minder alligevel om det trådstarter skriver. Den er tilsluttet et anlæg, min pc er trådløst på nette via router på mit private netværk som jeg får AE til at tilslutte når jeg sætter den op, alligevel forsvinder den lige så snart jeg skifter mellem de steder den skal afspille musikken. jeg har en ATV og den kan jeg se hele tiden. Håber der er nogle der kan hjælpe her mvh Auri |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |