|
AirPort Express forbindelse? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2012 kl. 13:41 |
Hej,
Jeg har installeret en AirPort Express her hjemme, fundet den med AirPort værktøjet, og fik den til at lyse konstant grønt.
Den spiller fra min iPhone 4 og min iPad, men det er kun i ganske få minutter før den slår ud, men det underlige er at den spiller fint fra iTunes fra computeren.
Jeg har snakket med Apple supporten, hvor de foreslog mig at jeg evt. skulle skifte Kanal fra Kanal 11 til en lavere kanal, men hvordan gør jeg det?
Er der andre der har haft ligende problem, så hører jeg gerne!
Tak
|
|
|
|
![]() |
|
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Altså skifte kanal kan du gøre inde i dit AirPort Utility/Værktøj. Under "Wireless" fanen, så skal du bare skifte "Channel" til manuel hvis den ikke er det i forvejen. Sådan er det i hvert fald med vores Base Station.
Men hvad mener du med slår ud? Når du bruger AirPlay eller i hvilken sammenhæng?
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kører du den sammen med din TimeCapsule?
Tip: Hent Airport Utillity til din iPhone/iPad, herfra kan du (nemmere) konfigurere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |