|
airport express fra USA |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Februar-2013 kl. 09:51 |
Jeg skal snart til USA mned arbejdet og udover at købe en ipad eller 2, så overvejer jeg også at købe en Airport Express, hvis den altså kan virke her i landet, hvilket jeg ikke ved, men tænker et venligt menneske her kan hjælpe mig med svaret på?:)
|
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal være opmærksom på at hvis du køber en iPad med Cellular, vil du ikke kunne bruge 4g i danmark.
Ang. express'en kan jeg ikke se der skulle være andet i vejen end at du skal anskaffe dig et nyt stik så det passer til de danske stikkontakter.
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Airport virker fint alle steder i verden (den kører både 2,4 Ghz og 5 Ghz netværk), men du skal naturligvis have fat i et dansk strømstik. Det er et standard-stik så det kan være du kan fiske det fra en anden enhed i hjemmet
![]() Jeg har selv købt min senest Airport Express i USA i forbindelse med CES.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
Mange tak for svar og tak for Flatpanels Rasmus, den er jeg rigtig glad for:) Er der andet elektronik som man med fordel kan købe i USA, nu jeg er der end apple produkter?
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Hvis du kan lide at læse så kan en Amazon Kindle (en af dem med matte e-ink-skærme) anbefales. De koster næsten ingenting.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Hvor køber man sådan en fætter henne? Og den er bedre at læse på en en ipad3, som jeg snart er ejer af?
|
|
![]() |
|
De må have den i Best Buy eller en af de mange andre elektronikbutikker, der ligger rundt omkring i bybilledet.
Ja den er betydeligt bedre som e-bogslæser fordi skærmen er mat. Skærmen ligner faktisk slet ikke en skærm, men nærmere et stykke papir fra en bog. Det smarte er, at skærmen ikke har nogen bagbelysning, men i stedet bruger belysningen fra omgivelserne omkring sig. Det betyder også, at du nemt kan læse på den udendørs eller i kraftigt sollys. Det kan du ikke på en normal tablet.
|
|
|
|
![]() |
|
sodaha ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 397 |
Vonrask, hvis det er New York du skal til, kan jeg anbefalde dig at besøge http://www.bhphotovideo.com/
|
|
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |