recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - airport express fra USA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

airport express fra USA

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-April-2005
Sted: 8600 Silkeborg
Status: Offline
Point: 492
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vonrask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: airport express fra USA
    Sendt: 28-Februar-2013 kl. 09:51
Jeg skal snart til USA mned arbejdet og udover at købe en ipad eller 2, så overvejer jeg også at købe en Airport Express, hvis den altså kan virke her i landet, hvilket jeg ikke ved, men tænker et venligt menneske her kan hjælpe mig med svaret på?:)
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 13:38
Du skal være opmærksom på at hvis du køber en iPad med Cellular, vil du ikke kunne bruge 4g i danmark.

Ang. express'en kan jeg ikke se der skulle være andet i vejen end at du skal anskaffe dig et nyt stik så det passer til de danske stikkontakter.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 13:47
Airport virker fint alle steder i verden (den kører både 2,4 Ghz og 5 Ghz netværk), men du skal naturligvis have fat i et dansk strømstik. Det er et standard-stik så det kan være du kan fiske det fra en anden enhed i hjemmet Smile

Jeg har selv købt min senest Airport Express i USA i forbindelse med CES.
Til top
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vonrask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 14:50
Mange tak for svar og tak for Flatpanels Rasmus, den er jeg rigtig glad for:) Er der andet elektronik som man med fordel kan købe i USA, nu jeg er der end apple produkter?
Til top
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 15:00
Hvis du kan lide at læse så kan en Amazon Kindle (en af dem med matte e-ink-skærme) anbefales. De koster næsten ingenting. Smile

Til top
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vonrask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 15:07
Hvor køber man sådan en fætter henne? Og den er bedre at læse på en en ipad3, som jeg snart er ejer af?
Til top
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2013 kl. 05:06
De må have den i Best Buy eller en af de mange andre elektronikbutikker, der ligger rundt omkring i bybilledet.

Ja den er betydeligt bedre som e-bogslæser fordi skærmen er mat. Skærmen ligner faktisk slet ikke en skærm, men nærmere et stykke papir fra en bog. Det smarte er, at skærmen ikke har nogen bagbelysning, men i stedet bruger belysningen fra omgivelserne omkring sig. Det betyder også, at du nemt kan læse på den udendørs eller i kraftigt sollys. Det kan du ikke på en normal tablet.
Til top
sodaha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-November-2004
Sted: Denmark
Point: 397
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sodaha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2013 kl. 07:57
Vonrask, hvis det er New York du skal til, kan jeg anbefalde dig at besøge http://www.bhphotovideo.com/
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu