recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Airport express (netkabel til tv?)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAirport express (netkabel til tv?)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
esbye Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-August-2009
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Emne: Airport express (netkabel til tv?)
    Sendt: 10-Juni-2010 kl. 13:27
Jeg har sat min airport express op bag mit anlæg så jeg kan streame musik trådløst via pc.
Da jeg var ifærd med at gøre det slog det mig pludselig at jeg måske kunne sætte et internet kabel fra airport expressen og op til mit fjernsyn?
Airporten er koblet på vores eksisterende trådløse netværk, og der sidder derfor ikke pt et internetkabel i den. Kan jeg så koble mit fjernsyn på nettet via airporten, som er koblet trådløst til det eksisterende netværk?
Gav det mening? :)

Hilsen Kim
Til top
SuneKeller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Maj-2004
Sted: Denmark
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2010 kl. 09:54
Hej Kim

Det kan godt lade sig gøre. Jeg bruger selv en Airport Express til kabling af min YouSee boks. Jeg ved dog ikke om det kræver at du bruger en Airport Extreme som base station?

Jeg har selv en Airport Extreme og har sat Expressen op til "Participate in WDS Network".

Mvh.
Sune
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Point: 1836
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2010 kl. 11:17
lyder spændende hvis det kan lade sig gøre med andre routere, end lige Airport Extreme som base station.

er der nogen der kan bekræfte at det kan lade sig gøre?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu