|
Airport express og Beolab 17 |
Besvar |
Forfatter | |
Raf
Ny bruger Oprettet: 29-April-2014 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-April-2014 kl. 14:39 |
Hej der
Jeg vil gerne skifte mit musik anlæg ud, og overgå til et trådløst system. Jeg har forelsket mig et Beolab 17 system. Men BEO er lidt for sig selv. Man kan jo ikke bare lige koble fx en airport express på deres transmitter og ad den vej få Ipad til, at fungere som musikenhed (radio). Jeg har et samsung smart tv, som jeg kan kable til transmitteren, men jeg havde en ide om, at enten Ipad eller Iphone skulle styre det hele så jeg slipper for alle de mange fjernbetjeninger. Kan det lade sig gøre??? Håber nogen kan hjælpe
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal bruge B&O egen. Den hedder vist Playmaker og fungerer både med Airplay og Android. Find en B&O butik i nærheden og få det demonstreret.Redigeret af Mufti - 29-April-2014 kl. 15:36 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |