|
Airport Express og DAC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Marts-2012 kl. 00:40 |
Hej
Faldt over denne artikel: http://news.cnet.com/8301-17938_105-10297427-1.html Nogen der har erfaringer med dette? Jeg har en Onkyo TX-SR606 receiver og umiddelbart var jeg efter en løsning med optisk overførsel fra Airport til forstærker, men dette ser interessant ud. Spørgsmålet er bare om det giver bedre lyd?
|
|
![]() |
|
Irenicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 1020 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske. Det kommer an på et par ting.
Mange receivere har en grim tendens til at lave DAD konverteringer, laver din receiver dette vil en DAC ingen virkning have. Er ovenstående ok, skal du blot sikre dig at den valgte eksterne DAC er bedre end den interne i din receiver.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12464 |
En billig Onkyo receiver laver DAD-konverteringer på alt.
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|
![]() |
|
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Så det du siger Naiera er, at jeg får bedre resultat af at "nøjes" med at overføre lyden med et toslink til receiveren og så afspille den digitalt? med mindre jeg skifter receiver ;-)
|
|
![]() |
|
Irenicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Ja
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |