|
Airties 7120 med ny router og nu intet billede |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
DanielPT
Guld medlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 743 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fordi Waoo er ikke bare Waoo. Det er jo forskelligt hvilket udstyr det pågældende energi selskab bruger.
Dine forældre har nok et andet energi selskab end din ven. Det køre vel også ved din ven? Det kunne jo være dig som sætter printeren op forkert og måske bærbaren kun har G netværk så er rækkeviden altså ikke super lang. Men jeg siger det lige igen ring til support og få hjælp af dem.
|
||
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
||
TehTDK
Ny bruger Oprettet: 27-November-2011 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min kammerat har trefor, mine forældre har trefor så nej det er samme selskab ;)
Ved ikke hvad går galt, var bare ham der sagde at det der udskrivning ikke virkede. Han kunne fint få det sat op men når han skulle skrive ud så virkede det ikke. Men synes bare det virker sjovt at han har problemer med sin forbindelse og at de har haft skiftet routeren flere gange uden at det hjælper. Med den nye router kunne han trække 30/30 men så ingen tv, og med tilgin sat til var vi nede på 15/15 hvilket jeg synes er ret underligt. |
||
DanielPT
Guld medlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 743 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Okay så har de forskellige bokse siddende :)
Mine forældre har også en boks med et stik så en tilgin router. Jeg har selv en boks med flere udgange. Tror i måler på trådløst ikke med kabel. Jamen så kan du jo udelukke routeren hvis den er blevet skiftet så mange gange. |
||
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
||
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi har en boks med plads til 6 netkabler på og et stik til coax kabel til dvb-c også. Vi har vores egen router på og kører med to kabler.
Dog overvejer vi droppe Airties boksen og bruge dvb-c signalet i stedet. Ikke fordi der er nogle former for problemer med den, men fordi vi bare ikke får brugt de features med starte forfra osv. Så kan vi lige så godt bare smække en harddisk til tv i stedet og optage den vej..
|
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |