|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
IE?! Brug ildræven eller opera, så skal du se ![]() |
||
![]() |
||
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
|
hehe ja har jeg også overvejet, men med dem er der en del hjemmesider som ser helt forkerte ud :S ;) så jeg er bare blevet ved med at bruge Internet Explorer (IE) ;) men ja okay kunne da godt være man skulle starte med at bruge firefox igen, specielt fordi jeg tit har problemer med at logge på recordere.dk :S |
||
Mvh
Stephen |
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
O.T.: Du kan bruge IEtab, som er uundværligt, når man bruger nettet og ikke gider at have med kluntede, men nødvendige hjemmesider at gøre. (Jeg har desværre selv en leverandør, der kun kan udvikle i IE) Venligst Søren |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |