|
Aktiv holder med line Out - findes den? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3849 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For at kunne montere TomTom holderen på et eksisterende beslag skal man vel bruge en brodit 533091 :
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Tektronix ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 256 |
Med min fulgte der en lille rund plade (der sjovt nok passer til den sugekop der er på tomtom holderen) og dobbeltklæbende tape. Det har jeg klistret på det eksisterende beslag jeg havde i bilen.
|
|
![]() |
|
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Interessant. Men har den også line-out?
|
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
![]() |
|
DIY! ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Jeps - det er også nævnt i linket (blå cirkel på billedet) - og hvis du nærstuderer kablet kan du også se det røde og hvid phono stik. Ellers læs mere hos producenten: http://www.carcomm.eu/products/iPod-iPhone-Cradles/Music-Cradles/Mobile-iPhone-Cradle/iPhone-4/?details |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
- men desværre ingen mikrofon ,så vidt jeg kan se ? Og altså ikke en håndfri løsning.
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
DIY! ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Nej, desværre. |
|
![]() |
|
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
No -problem. Jeg har en Nokia håndfri bluethooth installation i bilen. Derfor er løsningen med en aktiv holder med Line-out perfekt. Så er der håndfri, musik og opladning - fedt.
![]() |
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |