recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Aktiv holder med line Out - findes den?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aktiv holder med line Out - findes den?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3849
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2012 kl. 10:13
For at kunne montere TomTom holderen på et eksisterende beslag skal man vel bruge en brodit 533091 :
Til top
Tektronix Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tektronix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2012 kl. 12:28
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

For at kunne montere TomTom holderen på et eksisterende beslag skal man vel bruge en brodit 533091 :

Med min fulgte der en lille rund plade (der sjovt nok passer til den sugekop der er på tomtom holderen) og dobbeltklæbende tape. Det har jeg klistret på det eksisterende beslag jeg havde i bilen.
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Oktober-2006
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2012 kl. 14:08
Oprindeligt skrevet af DIY! DIY! skrev:

Hvad med denne her - her går ledningen lige ned:
http://pdashoppen.dk/shop/aktiv-holder-iphone-1774p.html

Har selv en tilsvarende model, bare til en 3GS og er meget tilfreds med den.

Interessant. Men har den også line-out?
iPhone 13, OS 15.3
Til top
DIY! Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-August-2004
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DIY! Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 08:06
Oprindeligt skrevet af jjdk jjdk skrev:

Interessant. Men har den også line-out?

Jeps - det er også nævnt i linket (blå cirkel på billedet) - og hvis du nærstuderer kablet kan du også se det røde og hvid phono stik.

Ellers læs mere hos producenten:

http://www.carcomm.eu/products/iPod-iPhone-Cradles/Music-Cradles/Mobile-iPhone-Cradle/iPhone-4/?details

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 10:09
- men desværre ingen mikrofon ,så vidt jeg kan se ? Og altså ikke en håndfri løsning.
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
DIY! Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-August-2004
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DIY! Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 10:53
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

- men desværre ingen mikrofon ,så vidt jeg kan se ? Og altså ikke en håndfri løsning.

Nej, desværre.
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Oktober-2006
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 14:02
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

No -problem. Jeg har en Nokia håndfri bluethooth installation i bilen. Derfor er løsningen med en aktiv holder med Line-out perfekt. Så er der håndfri, musik og opladning - fedt.Tongue
iPhone 13, OS 15.3
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu