|
Aktive højtaler, afkobling i tv møbel |
Besvar |
Forfatter | |
H.Thoft
Bruger Oprettet: 25-Juni-2011 Status: Offline Point: 100 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-August-2016 kl. 14:25 |
jeg har fået anskaffet mig et par aktive højtalere, som der erstatter mit nuværende surround-anlæg.
Jeg har placeret de nye højtaler inde i tv møblet, hvor min forstærker og afspillere før var. Nu er spørgsmålet så, hvordan afkobler jeg mine nye højtalere bedst? Jeg kan meget nemt mærke at bassen går igennem møblet og ned i gulvet, det ønsker jeg selvfølgelig at få ændret, da det kun vil give dårligere lyd, og genere underbo'en mere end nødvendigt. Jeg kan se at hi-fi klubben har argon feet til 249kr vil de hjælpe? Eller vil jeg kunne finde en bedre løsning? Jeg har selv overvejet nogle silicone stykker til at sætte under dem, og så tage noget stp til at gøre selve pladen de ligger på tungere og mere "lyd død" Link til tv bord. http://m.ikea.com/dk/da/catalog/products/art/80227797/ Det er så her de ligger på den øverste hylde. De vil blive skjult med en ramme og højtalerstof Er det helt dumt det jeg har gang i? |
|
Bconrad
Guld medlem Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kork skulle vist også fungere fint. Jeg har nogle bordskånere i kork fra IKEA under mine højttalere. Det fungerer fint og koster meget lidt.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |