recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Aktive højtalere med internet radio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aktive højtalere med internet radio

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
noerden Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 522
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noerden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2020 kl. 16:52
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Hér er den du efterspørger:



Hejsa
Det er desværre ikke en internetradio, eller har Spotify connect.

Internetradio er et krav - det har jeg brugt i over 25 år (Shoutcast).
FM radio bruger jeg i bilen, og DAB har jeg aldrig haft fidus til pga. lydkvaliteten.
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2020 kl. 19:20
En bekendt har en Pinell Supersound 501, som han købte på tilbud til 2.000 kr. Kan se den koster omkring 2.500 kr. lige nu. Den har Spotify Connect, webradio, DAB+ osv. 

Han bruger den i stuen som erstatning for et mini-anlæg, han havde før. Radioen har god og fyldig stereolyd for en så kompakt enhed, men den kan nok ikke spille en fest op. 
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2020 kl. 19:36
Oprindeligt skrevet af noerden noerden skrev:


De ser spændende ud, og en lavere pris end Denon. Men den er ikke lige til at opdrive i DK.
Det kan godt være det bliver den Denon så. Jeg synes bare den til 1500 var lidt tynd i lyden. Model 250 lød godt, men det var et større prishop til 3500+

Du kan bare købe direkte fra teufel's hjemmeside i tyskland. De leverer til Danmark.
Til top
noerden Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 522
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noerden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2020 kl. 20:34
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

En bekendt har en Pinell Supersound 501, som han købte på tilbud til 2.000 kr. Kan se den koster omkring 2.500 kr. lige nu. Den har Spotify Connect, webradio, DAB+ osv. 

Han bruger den i stuen som erstatning for et mini-anlæg, han havde før. Radioen har god og fyldig stereolyd for en så kompakt enhed, men den kan nok ikke spille en fest op. 


Jeg har lige tjekket den ud - det er faktisk model 301, der er mest interessant da den har 5 forvalgsknapper. Desværre er der ikke så mange butikker der har den.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu